OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Cargotec Sweden AB tillverkar, levererar och ansvarar för eftermarknaden av materialhanteringsutrustning såsom terminaltraktorer, gaffeltruckar, sågverksmaskiner, kranar m m. Kalmar, Hiab och MacGregor är divisioner inom Cargotec som är världsledande inom sina olika affärsområden och våra kunder finns inom alla branscher med krav på effektiv hantering av gods både på land och hav.Vi söker omgående ADMINISTRATÖR till vårt regionkontor i Göteborg Du kommer att arbeta inom området service/eftermarknad.Vi söker dig som är intresserad av att hålla ett högt tempo i en roll som är både administrativ och operativ där du assisterar och bistår serviceledare/chefer och deras team.Du kommer att samarbeta med kollegor på alla nivåer.Förutom allmänna administrativ uppgifter kommer arbetsuppgifterna bestå av leveransfakturor, fakturering, orderregistrering, attestera tidrapporter och vara en allt i allo till våra servicetekniker.Tjänsten omfattar heltid.Vi söker dig som har erfarenhet av liknande uppgifter.För att du ska trivas i rollen tror vi att du är serviceminded, självgående, affärsmässig och flexibel.Du är stresstålig, har ett gott ordningssinne, är lojal samt prestigelös.Det är viktigt att du kan se vad som behöver göras.Du behärska engelska såväl som svenska mycket väl i tal och skrift.Vi erbjuder en arbetsplats med goda arbetsförhållanden och du får arbeta med välrenommerade produkter.
Kontaktpersoner på detta företaget
Product Quality Manager Misa Balcanovic
0372-378070
Purchasing Director Stefan Mattsson
0372378311
Chef Gina Lopez
+17852142538
Director, Projects, Service Spare Parts. Hans Jansson
+358407780757
Senior Manager RDE FLT Magnus Andersson
0372- 37 81 90