OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en erfaren och självgående person att avlasta våra olika avdelningar med diverse administrativt arbete som: Registrering av inköps order utifrån lagda kundorder samt ansvara för vår leverantörsreskontra med registrering / kontering av fakturor Registrering av arbetstider för våra installatörer och kontroll av arbetsorder samt upprättandet av fakturerings underlag.Bevaka vår orderstock och vid behov boka monteringstider med kund.Du bör vara en person med stor administrativ förmåga, egen drivkraft samt tycker att det är viktigt att leverera resultat.Du är ekonom med praktisk erfarenhet av arbete med ekonomiarbete/leverantörsreskontra och integrerade ekonomisystem.Har du erfarenhet från företag med teknisk installationsverksamhet och arbete med tidsbokning med kunder eller liknande är det en merit. Vi inreder alla typer av mötesrum och konferenssalar, stora som små, med AV-IT-Multimedia-lösningar, d.v.s.allt från enkla skrivtavlor och blädderblock till de mest avancerade ljud-och bildsystem man kan tänka sig.Vi är ett 50-tal anställda i Sverige.Huvudkontor och lager/tillverkning har vi i Skarpnäck, Stockholm.Regionkontor finns i Göteborg och Malmö.Dotterbolaget AudicomPendax Ltd med ett 20-tal anställda finns i England.Koncernen omsatte 100 mkr år 2009 och är ledande inom konferenssystemlösningar i Europa.Vill du veta mer om oss gå in på vår hemsida www.audicompendax.com
Kontaktpersoner på detta företaget
Adm.chef Magnus Ternerot
08-5536900
Per Arlborg
070-7542151
Adm.chef Magnus Ternerot
08-5536961
Mats Axelsson
070-4953873
Mats Axelsson
Installationschef Pontus Falkman
0707953825
CTO Erik Thorén
0855536900
Kundtjänstchef Linus Retsloff
08-55536946
VD Erik Frisell
08-5536931
Peter Frisell
085536900