OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
Vi söker en självständig administratör med ekonomikunskaper till vår kund utanför Alvesta.
Dina arbetsuppgifter kommer bla att bestå av att uppdatering av befintlig katalog samt ha kontakt med leverantörer i Europa.
Stor del av ditt arbete kommer du utföra i Excel.
Formell kompetens
Du har mycket goda kunskaper i officepaketet och speciellt i Excel. Du har goda kunskaper inom administration och har grundläggande ekonomikunskaper.
Din bakgrund
Du har några års erferanhet av ovannämda arbetsuppgifter, har god datorvana och är van att arbeta i Excel.
Har du även erfafenhet från några av affärssystemet Jeeves är det positivt.
Du behärskar engelska i tal och skrift.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som är nogrann, strukturerad och effektiv. Som person är du ansvarstagande och stresstålig. Stor vikt kommer läggas vid personliga egenskaper.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Visstid/Heltid/Alvesta
Tillträdesdag
Enligt överenskommelse
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Lundqvist
Malin Richardson
Louise Öman
Malin Richardson
072-254 11 11
Linda Lundqvist
0722-541118
Magnus Jonsson
Louise Öman
0722-541119
Madeleine Fransson