OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
PC Husbyggen AB är ett företag som startades 2009 och vi inriktar oss på ROT- arbeten mot både företags och privatpersoner. Vi är idag ett framstående byggföretag som ombesörjer hela entreprenaden, från offert till ett färdigbyggt hus. Vi har sedan start expanderat rejält och i dagsläget arbetar ca 60 medarbetare hos oss. Vår erfarenhet och kunskap i branschen har gett oss möjligheten att hitta lösningar som tillgodoser kundens önskemål och behov på bästa möjliga sätt. Hos PC Husbyggen AB är du en del av ett företag med stor drivkraft och fokus på kvalité i allt vi gör.
Det vi saknar i dagsläget är en duktig administratör till vårt kontor i Göteborg!
Arbetsuppgifter
I rollen som administratör hos oss arbetar du i en bred och diversifierad roll där den ena dagen inte är den andra lik. Arbetsuppgifterna innefattar allt ifrån att samordna vår företagspark med bilar och verktyg samt hantera inköp av diverse material både till kontoret samt till våra medarbetare ute på arbetsplatserna. Utöver detta fungerar du som en mellanhand mellan våra medarbetare/UE till diverse leverantörer och kunder. En stor del av ditt arbete sköts via telefon och dator.
Vem är du?
För att lyckas i denna roll ser vi att du har någon form av tidigare arbetslivserfarenhet inom administration, men även att du har ett intresse eller grundläggande kunskap inom byggbranschen. Du besitter en god social kompetens och trivs i en roll där dina arbetsuppgifter varierar. Utöver detta är det väldigt meriterande om du behärskar polska i tal & skrift. Körkort är ett krav i rollen då arbetet inte bara sker på kontoret.
Vi erbjuder dig att bli en del av ett spännande bolag i en stor expansionsfas. Vi värnar högt om våra anställda och är mån om att du ska trivas bra hos oss. Detta gör vi genom att erbjuda bland annat:
- Goda förmåner
- God gemenskap i företaget
- Kollektivavtal, pensionsavsättning & friskvårdsbidrag
I denna rekrytering samarbetar PC Husbyggen AB med rekryteringsföretag Jobway. Eventuella frågor besvaras av rekryteringskonsult Linnéa Gilliusson tel: 08 520 017 50, mail: linnea.gilliusson@jobway.se. Skicka din ansökan snarast, urval sker löpande. Din ansökan behandlas konfidentiellt.