OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Kontors- och löneadministratör
Uppdragsbeskrivning
Till vår kund söker vi en kontors- och löneadministratör.
Rollens syfte och koppling till strategin:
Ansvar för kontorets praktiska administration, ekonomiadmin i Visma, lägga in utbetalning i bank, assistera VD, utskick till styrelsen+ viss admin av styrelsemöten.
Stöd/back up till utbildningskoordinator.
Funktionsansvar
Stöd till vd inför styrelsemöten, utskick och bokning, stämmohandlingar och stämma
Ekonomiadministration, stöd redovisningsbyrå, ev manuell fakturering
Publicering, fakturering och ordermottagning platsannonser
Uppdatera medlemsregistret (crm)
Testa funktioner i Visma och CRM
Stödja vd administrativt
Löpande kontakt med medlemmar, via mejl o tfn, besvara frågor
Följa upp eventuella klagomål, rätta till och föreslå förbättringar som ger effektiviseringar internt
Ansvar för den kontorsinterna budgeten vid leverans av tjänster
Kunna ta fram visst beslutsunderlag
Stödja utbildningsadministration vid behov
Identifiera, föreslå förbättringar
Kompetenskrav:
Administrativ erfarenhet
Ekonomi (Visma)
Viss koordinering
Svenska och engelska
God simultanförmåga
Lätt att samarbeta
Noggrann
Verktyg
Office, Microsoft Dynamics,Visma
Episerver