OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en allsidig administratör till en av våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat att vara att administrera det dagliga arbetet, svara på kundfrågor både via mail och telefon. Då företaget är mindre så uppstår hela tiden olika arbetsuppgifter som man behöver vara behjälplig med.
Några av arbetsuppgifterna:
Returhantering
Produktionsorder (Satser)
Kundkontakt via telefon och e-post
Registrera kundorder
Uppdaterar artiklar
Behjälplig till ekonomiavdelningen
Du bör ha:
Goda kunskaper och erfarenhet inom administration
Erfarenhet av kundkontakter via telefon och e-post
Goda kunskaper inom Officepaketet, främst Excel
Goda kunskaper i svenska och engelska
Datavana och gärna erfarenhet av vårt affärssystem Pyramid
Vara serviceminded
Som person vill vi att du är självständig och kommunikativ. Vi ser gärna att du har viss erfarenhet av fordonsindustrin och är social. Du bör heller inte vara främmande för att rycka in där hjälp behövs eller ansvara för vissa rutiner på företaget.
Vid eventuella frågor kring tjänsten kontaktar du Cecilia Björkegren, addPeople, 0707-90 64 45.