Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Telia är en nordisk teleoperatör. Telia Sverige har cirka 6000 duktiga kollegor som möter miljontals kunder varje dag i världens mest uppkopplade länder. Telia är knutpunkten i det digitala ekosystemet som gör det möjligt för människor, företag och samhällen att få tillgång till allt som är viktigt för dem, på deras villkor, dygnet runt - året om. Är du en lösningsorienterad person som ser möjligheter istället för problem? Vill du vara med och bidra till Telias framgångar? I rollen som administratör får du chansen att göra just det, och samtidigt ha ett väldigt roligt och utvecklande jobb. Sök redan idag!

Dina arbetsuppgifter
Du kommer att ingå i teamet Delivery Solutions som tillhör 2nd Line Massmarket. I denna roll kommer du att hantera en stor variation av beställningar från Telias privatkunder som behöver din hjälp för att kunna slutföra sin beställning. Detta är en ny gruppering inom Telia där du kommer får möjlighet att påverka och förbättra, med målet att ge bästa leverans till Telias kunder. Det dagliga arbetet går främst ut på att ta emot inkommande ärenden där du blir en viktig länk för att kunderna ska få sin beställning komplett och i rätt tid. Du kommer även administrera och hantera ärenden du ansvarar för där du inledningsvis kommer hantera ett stort antal på kort tid, men framåt sett kommer möjligheterna till analys och lösningar av komplexare ärenden ske.

Omfattning: Heltid
Ort: Sundsvall
Arbetstider: Kontorstider
Anställningsform: Konsultuppdrag fram till årsskiftet 2020/2021
Start: Senast 15/9

Din profil
Vi tror att du är en person som trivs med att jobba i ett högt tempo, är snabblärd samt har ett effektivt arbetssätt. Du kommer att ingå i ett hjälpsamt team där ni tillsammans tar er framåt och delar kompetens och erfarenheter. Du trivs att arbeta i en miljö som förändras där din syn på problem snarare är en möjlighet till förbättring än ett hinder. För att komma in i rollen så snabbt som möjligt är det ett stort plus om du har tidigare erfarenhet av att arbeta med kundservice. Utöver det är det en stor fördel om du har erfarenhet av liknande arbete och har arbetat med Telias beställningsflöden eller mobil orderläggning. Du behärskar svenska och engelska i tal och skrift.

Vad kan vi erbjuda?
Vi på Studentwork vet att soft skills är minst lika viktigt som hard skills för att bli framgångsrik!

Vill du veta vilka personliga styrkor du har och hur du kan använda dessa på bästa sätt i din karriär? I samband med att du skickar din ansökan kommer du få möjlighet att svara på ett frågeformulär gällande dina soft skills, detta görs via Psycruit.

Formuläret tar cirka 10 minuter att utföra och efter att du besvarat frågorna kommer du att få en feedbackrapport mejlad till dig som påvisar just dina soft skills. Denna rapporten kan du sedan använda för personlig och professionell vidareutveckling av din karriär.

Om Studentwork
Studentwork är ett av Nordens ledande konsult- och rekryteringsföretag specialiserade på studenter och examinerade kandidater med upp till fem års arbetslivserfarenhet. Vi erbjuder främst tjänster inom ekonomi, försäljning, marknadsföring, teknik och administration. Vi är experter på att matcha våra kunders behov med kandidaternas egenskaper och kompetens. Hos oss kommer kulturen först och vår verksamhet styrs av våra värderingar: Always Deliver, Be Creative, Take Responsibility och Share Fun.

Kontaktpersoner på detta företaget

Emma Gefvert
+46739889916

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Studentwork Sverige
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2020
  • Ansök senast: 15 september 2020

Besöksadress

Lindhagensgatan 74 112 18 Stockholm
None

Postadress

Lindhagensgatan 74
Stockholm, 11218

Liknande jobb