Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Är du på jakt efter nytt jobb? Är du en fena på administration? Är du en person som inte gillar att sitta still och trivs när arbetsdagen består av många olika uppgifter och utmaningar inom olika områden? Vill du arbeta på ett familjärt mindre bolag med sikte på framtiden? Bra, då är det bara att läsa vidare och ansöka så hörs vi kanske snart.

Jag hjälper nu Easy Systems Svenska AB hitta deras nästa kollega, en administratör för en heltidstjänst med placering i deras nyrenoverade lokaler på Berga i Helsingborg. Arbetstiden är förlag till dagtid måndag-fredag och du är efterlängtad, så de vill att du börjar så snart som möjligt.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer din dagar fyllas av:
- Administration i affärssystemet Mamut One (Visma)
- Ordermottagning och handläggning
- Innesälj
- Kundservice
- Inköp
- Leverantörskontakt och uppföljning

Om företaget
Easy Systems har kundernas förtroende och har sedan något år flyttat till helt nyrenoverade och betydligt större lokaler för att kunna klara av alla inkommande orders och förfrågningar.
Stora delar av det breda produktsortiment som omfattar många olika typer av transportbanor, byggs i de ljusa och fräscha lokaler på Berga i Helsingborg. I sortimentet ingår banor för allt från livsmedel till tyngre tillverkande industri. Företaget består idag av fem medarbetare (från tid till annan även inhyrd personal) med förhoppning om att snart var fler. Stämningen är familjär med mycket skratt där kulturen präglas av en "vi-hjälper-varandra-anda". Resan har bara börjat...



Din profil
Du som söker tjänsten är en fena på att hålla ordning och reda. Du gillar administrativt arbete men nöjer dig inte med det. Du vill också vara i kontakt med kunder, leverantörer och underlätta för dina kollegor i sitt dagliga arbete. Du är ansvarsfull, noggrann, gillar mötet med människor och har ett tekniskt intresse som du gärna utvecklar. Easy systems förväntar sig inte att du kan allt, men att viljan och ambitionen till att göra ditt bästa finns där är en viktig ingrediens för att lyckas och trivas i rollen. Du har lägst gymnasieutbildning, erfarenhet från administrativt arbete och talar och skriver flytande svenska och engelska. B-körkort är meriterande.

Om oss
Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är glädje, enkelhet och kör! Vi är specialister på att rekrytera talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.



Villkor
Start: Omgående, dock senast 1/11
Placering: Heltid
Lön: Fast lön, individuell lönesättning
Arbetstider: Dagtid måndag-fredag

Är du nyfiken på att veta mer? Vänta inte, ansök då redan idag! Jag genomför intervjuer löpande och det är viktigt för både mig och Easy Systems att hålla ett bra tempo i rekryteringsprocessen.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Erik Lindgren
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 1 september 2020
  • Ansök senast: 15 september 2020

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024