OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Asfaltbolaget Sverige AB bildades 2004 och har sedan dess haft en mycket positiv utveckling. Vår verksamhet inriktar sig främst på beläggnings-, mark och anläggnings-, samt kabel och fiberarbeten. Vi är idag ca 65 medarbetare som utför arbeten i Småland och Blekinge. Vår omsättning för innevarande verksamhetsår kommer att bli ca 200 MKr.
Som Administratör på Asfaltbolaget får du ett varierande arbete där du organiserar, koordinerar och ansvarar för att kontoret är representativt.
Huvudsakliga arbetsuppgifter:
• Scanna och kontera leverantörsfakturor
• Telefonväxel
• Reception
• Posthantering
• Inköp av kontorsmaterial, frukt och fika
• Arkivering
• Boka resor och hotell
• Vara kontaktperson mot städ- och vaktbolag
• Övrig administration
Som person är du initiativrik och kan självständigt se vad som behöver göras på kontoret. För att trivas i rollen bör du vara ödmjuk, flexibel och prestigelös.
Du kommunicerar bra i tal och skrift, har stor ansvarskänsla och ser hellre möjligheter än hinder.
Vi söker dig som har en gymnasieutbildning inom ekonomi eller administration, och gärna ett par års erfarenhet av administrativa arbetsuppgifter. Goda kunskaper i Office-paketet.
Detta är ett uppdrag på heltid med start i maj, på grund av en föräldraledighet. Uppdraget sträcker sig under 1- 1,5 år, med reservation för eventuella förändringar.
Den här processen hanteras av HR Bolaget. Har du några frågor, kontakt Jenni Aronsson på tel. 0768-812769.
Skicka in din ansökan via www.hrbolaget.com/lediga-jobb/.
Kontaktpersoner på detta företaget
Patrik Skoog
Jenni Aronsson
Hans Åkesson
Ulrika Olsson