Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Är du på jakt efter nytt jobb? Är du en fena på administration? Är du en person som inte gillar att sitta still och trivs när arbetsdagen består av många olika uppgifter och utmaningar inom olika områden? Är struktur och noggrannhet något som symboliserar dig? Bra, då är det bara att läsa vidare och ansöka så hörs vi kanske snart.

Jag hjälper nu en kund i Helsingborg att hitta deras nästa kollega, en administratör för en heltidstjänst. Arbetstiden är förlag till dagtid måndag-fredag och du kommer bli anställd direkt av kundföretaget.

Dina arbetsuppgifter
I rollen som administratör kommer dina dagar fyllas av:
- Administration i affärssystemet Mamut One (Visma)
- Ordermottagning och handläggning
- Innesälj
- Kundservice
- Inköp
- Leverantörskontakt och uppföljning

Om företaget
Företaget producerar och säljer transportbanor och aluminiumprofiler och du kommer arbeta i deras nyrenoverade lokaler i Helsingborg.

Din profil
Du som söker tjänsten är en fena på att hålla ordning och reda. Du gillar administrativt arbete men nöjer dig inte med det. Du vill också vara i kontakt med kunder, leverantörer och underlätta för dina kollegor i sitt dagliga arbete. Du är ansvarsfull, noggrann, gillar mötet med människor och har ett tekniskt intresse som du gärna utvecklar. Kundföretaget förväntar sig inte att du kan allt, men att viljan och ambitionen till att göra ditt bästa finns där är en viktig ingrediens för att lyckas och trivas i rollen. Du har lägst gymnasieutbildning, erfarenhet från administrativt arbete och talar och skriver flytande svenska och engelska. B-körkort är meriterande.

Om oss
Framtiden AB finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är glädje, enkelhet och kör! Vi är specialister på att rekrytera talanger, dvs. personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.



Villkor
Start: Omgående, dock OK med uppsägningstid
Placering: Heltid
Lön: Fast lön, individuell lönesättning
Arbetstider: Dagtid måndag-fredag

Är du nyfiken på att veta mer? Vänta inte, ansök då redan idag! Jag genomför intervjuer löpande.

Kontaktpersoner på detta företaget

Tobias Lindgren

Gorjana Dubovina
0704 44 97 84
Ida Lundblad
0707-66 19 76
Gustaf Hesslegård

Linn Hansson

Ineta Broxe

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Tobias Lindgren
0735 - 16 89 97
Patrik Gustavsson

Caroline Stjerna

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden i Sverige AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 4 december 2020
  • Ansök senast: 31 december 2020

Besöksadress

Borgmästargränd 1D, Jönköping
None

Postadress

Borgmästargränd 1D
Jönköping, 55320

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024