OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en flexibel administratör till en av våra kunder. Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara att administrera det dagliga arbetet och att svara på kundfrågor via mail och telefon. Då företaget är mindre så uppstår hela tiden olika uppgifter som man behöver vara behjälplig med.
Några av arbetsuppgifterna:
returhantering
produktionsorder (Satser)
kundkontakt via telefon och e-post
registrera kundorder
uppdatera artiklar
behjälplig till ekonomiavdelningen
Du bör:
ha goda kunskaper och erfarenhet inom administration
ha erfarenhet av kundkontakter via telefon och e-post
ha goda kunskaper inom Officepaketet, främst Excel
ha goda kunskaper i svenska och engelska
ha datavana och gärna erfarenhet av vårt affärssystem Pyramid
vara serviceminded
Som person vill vi att du är självständig och kommunikativ. Du bör heller inte vara främmande för att rycka in där hjälp behövs eller ansvara för vissa rutiner på företaget.
Uppdraget är på 75 %.
Urval sker löpande, skicka in din ansökan snarast. Vid eventuella frågor kring tjänsten kontaktar du Cecilia Björkegren, addPeople, 0707-90 64 45.