Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker nu efter en administratör som kan utföra enklare arbetsuppgifter inom bokföring och olika system. Har du tidigare erfarenhet av bokföring, fakturahantering och Excel? Då kan detta vara en tjänst för just dig. Ta chansen och sök tjänsten redan idag! 

Här blir du anställd av Randstad och jobbar ute hos en av våra kunder. Arbetsplatsen ligger i Lomma och kan variera mellan 80 - 100% i omfattning. Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt att du har god förmåga att samarbeta. På Randstad strävar vi efter att erbjuda dig en mängd karriärmöjligheter, så att du kan utveckla din kompetens och få ett välfyllt CV. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Tjänsten som administratör innefattar bl.a. arbetsuppgifter som:
Skapa dokument med pivot-funktion i Excel
Registrera kurser
Göra aktivitetslistor
Hantera och skriva ut fakturor
Hantera olika ärenden i datorsystemen
Enklare uppgifter i olika projekt
OCR-inskanning


Arbetstider
Arbetsplatsen ligger i Lomma och du jobbar antingen heltid eller 80 %.
Arbetstiderna är kontorstider.
Uppdraget är planerat att pågå i 3 månader, men kan det förlängas vid behov.
Start: Omgående

Kvalifikationer
Till denna tjänst ser vi att du har erfarenhet av:
Tidigare liknande uppgifter inom administration eller som ekonomiassistent
Goda datorkunskaper, främst inom Excel
Talar och skriver svenska
Innehar B-körkort


Ansökan
Sista ansökningsdag är 2021-01-21. Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

För information: Jonathan Sjöstedt, consultant manager
Jonathan.sjostedt@randstad. se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 18 januari 2021
  • Ansök senast: 22 januari 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


21 november 2024