OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en erfaren administratör som kan ge administrativt stöd till våra advokater, vara vårt ansikte utåt och ansvara för service både internt och externt på kontoret. Du kommer att hantera flertalet arbetsuppgifter samtidigt vilket ställer höga krav på flexibilitet och förmåga att prioritera.
Vi söker en person med stor integritet som är van att arbeta proaktivt, noggrant och med ett prestigelöst förhållningssätt. För att passa för rollen behöver du ha stor datorvana och mycket goda kunskaper i Officepaketet, erfarenhet av dokumenthantering och fakturering samt förmåga att skriva god svenska. Det är meriterande om du har arbetat på advokatbyrå, inom domstolsväsendet eller i liknande bransch.
Vårt kontor ligger mitt i Linköping i ljusa, fina lokaler. Vi kan erbjuda dig ett omväxlande och utvecklande arbete där rätt person kan göra stor skillnad i arbetsgruppen.
Om du är intresserad av tjänsten ber vi dig att e-posta din ansökan och CV till birgitta.andersson@glimstedt.se senast den 19 mars. Har du frågor kan du ringa Birgitta Andersson på tel 011-12 92 00.
Advokatfirman Glimstedt är en av Sveriges största advokatbyråer med kontor i Sverige och Baltikum. Tillsammans är vi ca 250 medarbetare. Vår inriktning är affärsjuridik och i Östergötland har vi kontor i Norrköping och Linköping.