OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Som administratör kommer du att tillhöra företagets inköpsavdelning och stötta med varierande koordinering och administration. Företaget håller just på att implementera ett nytt CMS och därav behövs extra stöd.
Du kommer bland annat att:
· Hantera arkivering/dokumentation av avtal i olika system
· Ansvara för dokumentation av leverantörsrelaterade rapporter
· Agera administrativt stöd till projekledare på inköp
· Sammanställa dokument och registrera
· Ansvara för kreditbevakningar
· Ha andra arbetsuppgifter av administrativ och hjälpande karaktär inom inköpsavdelningen
Vem är du?
Vi söker dig som har:
· Erfarenhet från en liknande roll som har inneburit administration, arkivering, samt koordinering
· God datorvana, gärna med vana från olika större system och att ha arbetat i ett CMS
· Goda språkliga kunskaper i både svenska och engelska
Förutom din administrativa förmåga och att du har ett strukturerat arbetssätt tror vi du har en förmåga att självständigt driva ditt arbete framåt. Du ser förbättringsmöjligheter och är lösningsfokuserad med ett god känsla för prioritering.
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.
Övrig information
Tjänsten är ett konsultuppdrag på deltid, 20 timmar i veckan, för perioden april - juni med eventuell möjlighet till förlängning.
Företaget har sitt kontor i centrala Stockhom men under rådande läge arbetar man hemifrån.
Urval och intervjuer sker löpande. Ansökan sker via annonsen på Poolias hemsida.
Kontaktpersoner på detta företaget
Åsa Arkestål
Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist
Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson
Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson