OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vår administratör ska vara föräldraledig och vi söker därför en ersättare.
Denna roll är främst administrativ och företagets ansikte utåt. Personen i denna roll är den första kunder och besökare möter på plats, i telefonsamtal och per mail. Rollen innehåller en stor del administrativt arbete och viss allmän service.
Administratören organiseras under företagets administration som består av 4 medarbetare.
Arbetsuppgifter
I arbetsuppgifterna som administratör ingår:
• Kundtjänst – Ta emot kundsamtal, besökare samt administrera ärenden i vårt kundinformationssystem.
• Vara ett administrativt stöd till stadsnät, fjärrvärme och elnät.
• Posthantering och diarieföring/arkiv.
• Kommunikation – såväl extern som intern kommunikation via intranät, hemsida och sociala medier.
• Backup inom ekonomiområdet
• Andra inom företaget förekommande administrativa arbetsuppgifter.
Öppen för alla
Vi fokuserar på din kompetens, inte dina övriga förutsättningar. Vi är öppna för att anpassa rollen eller arbetsplatsen efter dina behov.