OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör
Vill du vara med och bidra till framtidens hållbara samhälle? Då har du kommit rätt! Peab är ett av Nordens ledande bygg- och anläggningsföretag och just nu behöver vi förstärka vårt team med en administratör.
Du kommer att tillhöra Region bygg väst och vår byggverksamhet i Skövde och arbeta främst med administration. Känner du igen dig i orden strukturerad, noggrann och prestigelös? Läs gärna vidare!
I jobbet ingår även att:
- kalla till besiktningar
- göra vissa materialinköp
- kontera leverantörsfakturor
- arbeta med visst anbudsarbete
- motta och hantera felanmälningar kopplat till garantiarbeten
- arbeta med tillvalshantering
- arbeta med viss ekonomi så som prognosarbete och fakturering
- sköta och ge service till kontoret
Om dig
Vi söker dig som:
- har erfarenhet av att arbeta som administratör och att arbeta i Office-paketet. Vi ser gärna att du har erfarenhet av branschen och att du tidigare har arbetat med administration kopplat till garantiärenden.
Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper. Välkommen med din ansökan redan idag!
Klicka på "Sök tjänsten" nedan för att komma till vårt rekryteringssystem och söka jobbet som administratör hos oss. Vi arbetar med löpande urval så skicka gärna in din ansökan så snart som möjligt.
Vänligen observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post.
Vid frågor är du välkommen att kontakta Robert Malmgren på telefonnummer: 0725- 33 58 16 eller via e-post: robert.malmgren@peab.se.
Tillträde: omgående
Omfattning: heltid