Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Är du social, ordningsam och gillar administrativa kontorssysslor? Nu letar vi efter en Administratör till en av våra kunder i Piteå.

Om tjänsten
Som administratör kommer du att vara behjälplig med olika kontorssysslor i ett positivt arbetsklimat där det händer mycket. Tjänsten innebär bland annat orderläggning och hantering av samtal och ärenden som kommer in via företagets telefonväxel och mail. Som medarbetare får du upplärning och introduktion för att snabbt kunna ge god service och administrativ assistans till din avdelning.

Tjänsten är ett konsultuppdrag med start omgående och i ca 6 månader. Arbetstiden är dagtid 7-16, men kan ändras efter överenskommelse

Om dig
Är du noggrann, social, bra på att samarbeta och gillar ett varierande jobb är du den vi söker. Vidare ser vi att du är serviceinriktad och bra på att kommunicera, både muntligt och skriftligt. Det är meriterande om du har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter i tidigare anställningar.

Vi kommer att lägga stor vikt vid personlig lämplighet.

Om anställningen
Tjänsten som administratör är ett konsultuppdrag med start omgående. Uppdraget är på ca 6 månader med en tjänstgöringsgrad på 100%.

Som konsult får du en anställning i Adecco Sweden. Självklart har vi kollektivavtal. Vi vill att du ska må bra och vi erbjuder bland annat friskvårdsbidrag och rabatt på träningskort. För att du ska känna dig trygg omfattas du även av försäkringar och företagshälsovård.

Adecco är världens största rekryterings- och bemanningsföretag. Vår storlek gör att vi har kunder i de flesta olika branscher och en anställning som konsult hos oss leder ofta till att både ditt sociala och professionella kontaktnät växer. Då vi på Adecco samarbetar med många attraktiva företag som anlitar oss för sina personalbehov finns också chans att du erbjuds tjänster som aldrig når den öppna marknaden.

Om ansökan
Rekryteringsarbetet sker löpande och tjänsten ska tillsättas så snart som möjligt. Så vänta inte med din ansökan! Bifoga CV och personligt brev och skicka in din ansökan genom att klicka på knappen "Ansök".

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sofie Driberg via Adecco 073 684 71 50, eller sofie.driberg@adecco.se

Har du frågor angående registrering, var god kontakta supporten via info@adecco.se

Välkommen med din ansökan!

Sökord:
Administratör, Adecco Piteå, konsultuppdrag, administration

Kontaktpersoner på detta företaget

Tove Östberg

Leila Mekidiche
08-598 981 58
Per Östman
0736847137
Lovisa Kvam
0859898002
Sandra Jonsson
08-598 980 22
Annmarie Lund

Linda Josephson
08-598 980 00
Lena Wassen
0736847486
Zandra Briseid
08-59898006
Mary Cairns
0736847147

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adecco Sweden AB
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 14 september 2021
  • Ansök senast: 14 oktober 2021

Besöksadress

Kungsgatan 60
None

Postadress

Kungsgatan 60
STOCKHOLM, 10224

Liknande jobb