Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Vi söker en kreativ biblioteksadministratör till vår kund i Lund. Kunden arbetar med att erbjuda kompletta lösningar för bibliotek och offentliga mötesplatser, biblioteksdesign samt inredning av både hela bibliotek, diskar och även katalogförsäljning.  Inom katalogförsäljning ingår bland annat bokstöd, etiketthantering, bokvagnar och bildbokslådor, och det är inom katalogförsäljning som kunden söker förstärkning till sitt team.

På kontoret i Lund arbetar tre kollegor, som nu söker en fjärde medarbetare som ska arbeta inom administration. Låter detta intressant? Fortsätt läsa!

Ansvarsområden
Ditt fokusområde kommer i första hand vara katalogförsäljning med tillkommande administrering av samtliga inkommande ordrar. Du kommer arbeta i två system, svenska och danska, eftersom bolagets huvudkontor ligger i Danmark. Även en viss fakturering kommer ingå i arbetsuppgifterna. 



Arbetstider
Arbetet är förlagt på kontorstider 08.00-16.30, måndag - fredag. Uppdraget startar 2021-10-01 och kommer pågå i sex månader fram till 2022-04-01, där kund har som ambition att ta över anställningen. 

Kvalifikationer
Du har tidigare erfarenhet av arbete med orderhantering och trivs i den administrativa rollen.  Du har erfarenhet av Navishion eller andra NRP-system. Du ska förstå de skandinaviska språken och vara bekväm i engelska. Har du tidigare erfarenhet av arbete från webbshop är det meriterande. 

Vidare är du  engagerad, social och strukturerad samt har en hög servicekänsla. Du har mycket idéer och gillar att tänka nytt. Att ta ansvar för dina arbetsuppgifter och för helheten är självklart för dig. Vi värdesätter att du tar initiativ och driver arbetet framåt, oavsett om du arbetar självständigt eller tillsammans med andra.

Ansökan
Sista ansökningsdag 2021-09-30. Då vi arbetar med löpande urval kan tjänsten bli tillsatt innan sista ansökningsdag. Ansök därför gärna så snart du kan.

För information: Amra Salkic, konsultchef, amra.salkic@randstad.se

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 september 2021
  • Ansök senast: 1 oktober 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Studentmedarbetare 8 st

Studentmedarbetare 8 st

21 november 2024

Amanuenser vid Ekonomihögskolans bibliotek

Amanuenser vid Ekonomihögskolans bibliotek

21 november 2024

Studentmedarbetare till Stockholms stadsbibliotek

Studentmedarbetare till Stockholms stadsbibliotek

20 november 2024

Biblioteksassistent

Biblioteksassistent

19 november 2024