Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker nu dig som vill jobba som administratör!
Vi söker nu en driven person som vill jobba som administratör. Vi söker dig som är strukturerad, noggrann och kvalitetsmedveten . Vi söker dig som vill utvecklas inom administration med tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter och som trivs lika bra att jobba självständigt som tillsammans med kollegor. Vidare har du ett positivt förhållningssätt, ett glatt humör och är flexibel vid ändrade förutsättningar.
Är du redo att ta an nya utmaningar, och vill få möjligheten att utvecklas och klättra i din karriär? Då har du kommit rätt! Med kunder från många olika branscher kommer du hos oss hitta många olika möjligheter, och hitta en arbetsplats där du trivs och får arbeta med det du brinner för.
Som arbetstagare hos oss får du alltid någon du kan bolla idéer med, utveckla din kompetens, och ta del av kortare utbildningar och kurser.
Vi på AuxiliRec brinner för att hitta personer med drivkraft och som tycker om att vara med i utvecklingen av verksamheten.
Arbetsuppgifter:
Som administratör kommer du att jobba med:
Registrering och ändring av kunddata i affärssystem
Kundkontakt via mail och telefon
Samla in underlag och dokumentera dessa
Arbete i Microsoft Office



Kvalifikationer:
För att du ska kunna utföra ett bra jobb på arbetsplatsen behöver uppfylla följande kvalifikationer:
Har gymnasial utbildning
Har administration utbildning alternativt har tidigare arbetslivserfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Goda kunskaper i MS Office och god datorvana
Har obehindrade kunskaper i svenska och engelska i tal och skrift (längst SFI D)
Har erfarenhet av Upsales är meriterande



Om du går vidare i rekryteringsprocessen så kommer vi först att göra en samtalsintervju, och efter ytterligare urval går du på en intervju hos oss.
Låter tjänsten intressant? Sök jobbet idag, då vi går igenom ansökningarna löpande. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!
Om oss på AuxiliRec AB
Vårt mål på AuxiliRec är att hitta drivna kandidater till bra arbetsgivare där du som arbetstagare får möjligheten att utvecklas och klättra i din karriär.
Vi jobbar mot alla branscher men har främst kunder inom lager och logistik, lokalvård, administration, och hälso- och sjukvård.
Vi söker dig som är motiverad, driven att jobba mot gemensamma mål, och som vill lära sig nya saker.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AuxiliRec AB Huvudkontor Kista
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 september 2021
  • Ansök senast: 31 oktober 2021

Postadress

Torshamnsgatan 35
Kista, 16440

Liknande jobb


Teknisk adminstratör

Teknisk adminstratör

4 november 2024

Receptionist till PwC Malmö

Receptionist till PwC Malmö

30 oktober 2024

Tentamensvärdar, timavlönad

Tentamensvärdar, timavlönad

4 november 2024