OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten:
Som Administratör är du en av två tjänstemän som arbetar på kontoret. Du kommer arbeta operativt med frågor inom flera olika områden samt vara ett stöd till övriga funktioner inom företaget. Du kommer bland annat arbeta med personaladministration, ekonomi, löpande bokföring, företagets sociala plattformar, posthantering samt andra löpande administrativa arbetsuppgifter. Vi ser även på sikt att du kommer ingå i ledningsgruppen och vara behjälplig i vissa strategiska processer.
Tjänsten är på deltid, 60–75 % beroende på vad vi kommer överens om och arbetstiden förläggs på dagtid.
Om dig:
Vi söker dig som är strukturerad, organiserad och gillar att ha ordning och reda. Du hanterar problem på ett lösningsorienterat sätt och hjälper till där det behövs med en ”fixarattityd”. Vi ser att du är framåt och vill utvecklas samtidigt som du är ödmjuk inför dina arbetsuppgifter och kollegor. För att lyckas i den här rollen behöver du även vara flexibel och kunna prioritera bland dina arbetsuppgifter.
Erfarenhet av arbete inom HR och/eller ekonomi är meriterande likväl som relevant eftergymnasial utbildning. Vi kommer lägga stor vikt vid personlig lämplighet och den vi söker ska kunna bidra till ett gott arbetsklimat med övriga medarbetare.
Om oss:
Migu Mekaniska är ett högteknologiskt företag som arbetar med skärande bearbetning i Tidan. Vi är ett familjeföretag med 41 års erfarenhet som erbjuder flexibla och kundanpassade lösningar i komplexa material. Idag är vi 13 medarbetare som arbetar tillsammans med högt i tak och varm stämning.
För mer information besök oss på www.migu.se eller kolla in sociala medier.
Du är varmt välkommen med din ansöka redan idag då intervjuer sker löpande. Vid frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen går det bra att kontakta ansvarig rekryterare nedan.