OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.
Vi söker nu en administratör och handläggare för uthyrning till en av våra kunder i Roslagen. Du kommer att arbeta med administration och handläggning av ansökningar om stiftelsemedel, samt administrera beställningar av viss teknisk utrustning.
Du kommer att besvara ansökningar som inkommit, bedöma och lägga förslag till beslut enligt befintliga rutiner. Du kommer vidare att ansvara för utskick till ledamöter, skicka besked om bifall eller avslag till sökande samt upprätta utbetalningslista till banken. Du kommer även att hantera vissa beställningar av datorer och mobiltelefoner.
Arbetsstart så snart som möjligt. Uppdraget pågår under ca 2 månader, med möjlighet till förlängning. Uthyrningen kan eventuellt övergå till anställning hos vår kund efter en viss tids uthyrning.
Du har en 3-årig gymnasieutbildning och minst 2 års erfarenhet av administration. Du är van med datorer och digitala miljöer och är van att arbeta med Officepaketet. Du är flexibel och tar till dig nya arbetsuppgifter med lätthet.
Eftersom vår kund finns i Roslagen måste du vara bosatt i Roslagen. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.
Kontaktpersoner på detta företaget
Karoline
Karoline Andersson
Mikaela
Hannele
Jennica
Stefan
Angelica
Stefan Palm
Angelica Hörnquist