Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Personal Roslagen är ett bemannings- och rekryteringsföretag som grundades år 2000 och har kontor i Norrtälje och Åkersberga. Vi arbetar med personaluthyrning och rekrytering i de flesta branscher och yrken.

Vi söker nu en administratör och handläggare för uthyrning till en av våra kunder i Roslagen. Du kommer att arbeta med administration och handläggning av ansökningar om stiftelsemedel, samt administrera beställningar av viss teknisk utrustning.

Du kommer att besvara ansökningar som inkommit, bedöma och lägga förslag till beslut enligt befintliga rutiner. Du kommer vidare att ansvara för utskick till ledamöter, skicka besked om bifall eller avslag till sökande samt upprätta utbetalningslista till banken. Du kommer även att hantera vissa beställningar av datorer och mobiltelefoner.

Arbetsstart så snart som möjligt. Uppdraget pågår under ca 2 månader, med möjlighet till förlängning. Uthyrningen kan eventuellt övergå till anställning hos vår kund efter en viss tids uthyrning.

Du har en 3-årig gymnasieutbildning och minst 2 års erfarenhet av administration. Du är van med datorer och digitala miljöer och är van att arbeta med Officepaketet. Du är flexibel och tar till dig nya arbetsuppgifter med lätthet.

Eftersom vår kund finns i Roslagen måste du vara bosatt i Roslagen. Vi kommer att kalla sökande till intervjuer vartefter ansökningar inkommer, varför du bör sända in din ansökan snarast.

Kontaktpersoner på detta företaget

Karoline

Karoline Andersson

Mikaela

Hannele

Jennica

Stefan

Angelica

Stefan Palm

Angelica Hörnquist

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Personal Roslagen
  • 1 plats
  • 11 dagar - upp till 3 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 19 oktober 2021
  • Ansök senast: 18 november 2021

Besöksadress

Hantverkaregatan 18
None

Postadress

Hantverkaregatan 18
Norrtälje, 76130

Liknande jobb


9 december 2024

Regulatory Affairs Specialist

20 november 2024