OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till NHS i Göteborg söker vi en driven administratör till order- och fakturering. Vi är mitt i ett expansivt skede och söker dig med några års erfarenhet av liknande arbete som vill växa tillsammans med oss.
https://nhspolning.se/om-oss/)
NHS erbjuder rikstäckande verksamhet och ett brett utbud av tjänster för fastighet och industri inom högtrycksspolning, sanering, vakuumsugning och rörinspektion. Våra kunder är allt från stora industrier och företag till privatpersoner.
NHS i Väst är ett ungt, växande bolag inom Oleter-koncernen med det stora företagets kapacitet och samtidigt med familjär anda. Din arbetsplats kommer att vara på vårt kontor i Västra Frölunda där vi delar lokaler med vårt systerföretag Ocab.
Om uppdraget
Vi erbjuder en bred och varierande roll inom administration och ekonomi i en öppen kultur där samarbete, engagemang och god kommunikationsförmåga är förutsättningar för att trivas och göra ett bra arbete. Tjänsten innefattar främst följande arbetsuppgifter:
registrering av arbetsorder
fakturering
kontera leverantörsfakturor och hantera påminnelser
hantering av avtal och prislistor
ta fram statistik för avtalskunder
besvara inkommande telefonsamtal
Om dig
Vi söker dig som har:
utbildning med ekonomisk inriktning, redovisningsekonom eller liknade
erfarenhet inom tjänsteföretag
har god datavana och kunskaper i Office-paketet • kan uttrycka dig obehindrat på svenska i såväl tal som skrift
B-körkort
För att trivas i denna roll och hos oss tror vi att du tycker om att ta ansvar för att självständigt driva ditt arbete framåt samtidigt som du motiveras av att hjälpa andra.
Du trivs i en roll där du få ta egna initiativ och har intresse av att leverera bra lösningar och god service till kunder och kollegor.
Bli en del av något större
Vi eftersträvar en öppen företagskultur som uppmuntrar engagemang, initiativ och delaktighet. Som arbetsgivare är vår ambition att vara en attraktiv arbetsplats med engagerade medarbetare som trivs och utvecklas hos oss.
Ansökan och information
Du ansöker genom att skicka in ansökningshandlingar bestående av personligt brev och CV via nedan formulär. Sista ansökningsdatum: 2021-11-07 Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid Omfattning: Heltid, vi tillämpar provanställning.
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför gärna så snart som möjligt.
För ytterligare information om tjänsten är du välkommen att kontakta Pernilla Stafsén via e-post pernilla.stafsen@ocab.se
Som ett led i att säkerställa hög kvalitet på våra rekryteringsprocesser vill vi uppmärksamma sökande att slutkandidater efter sitt godkännande kommer att omfattas av en bakgrundskontroll.
Om oss
Ocab är ett rikstäckande sanerings- och avfuktningsföretag som finns på ett 50-tal orter över hela landet. Våra kunder finns i hela Sverige inom försäkringsbolag, fastighetsbolag, FM-bolag, industri, bostadsrättsföreningar och privatpersoner. Vi räddar ekonomiska värden och tid vid skador orsakade av framförallt brand och vatten och erbjuder tjänster vid utredningar, underhåll och sanering av fastigheter och industri.
Vi strävar efter jämn könsfördelning och värdesätter etnisk och kulturell mångfald. Tillsammans står vi för Kvalitet - Engagemang - Hållbarhet.