OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör
Brinner du för en hållbar framtid? Kom och jobba på ett ledande globalt miljöteknikföretag
Arbetsbeskrivning
Är du en administratör med erfarenhet av att arbeta med administration och fakturering? Är du ute efter en varierad tjänst där du får arbeta proaktivt och ta egna beslut? Då är detta tjänsten för dig.
Som administratör har du ett övergripande ansvar för fakturering och administration av Mellifiqs serviceavtal och den service som utförs på plats ute hos kund. Detta innebär kontakt med servicetekniker, kunder samt ett nära samarbete med kollegor internt.
Tjänsten är placerad på Mellifiqs kontor i Kållered utanför Göteborg.
Din profil
Vi tror att du är en doer och en problemlösare. Du är inte rädd för att ta ansvar och att ställa frågor. Vi är en digital organisation och du behöver besitta ett tekniskt intresse och kunskaper i hur du arbetar i digitala verktyg. Vi tror på att du lär dig under tiden du arbetar och personlig utveckling på jobbet, det finns goda möjligheter att växa både i din egen kunskap och din position i företaget.
Kvalifikationer
Något års erfarenhet av administrativt arbete God kunskap i MS Officepaketet
Erfarenhet av att arbeta i olika digitala verktyg/ system
Körkort
Behärskar flytande svenska och engelska på professionell nivå
Meritererande
Erfarenhet av arbete som ekonomiadministratör, ekonomiassistent, kontorskoordinator eller fakturasupport
Ansökan
Är du intresserad av tjänsten? Sök jobbet genom karriärssidan på Mellifiq.
Startdatum: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstid: Heltid
Vi läser ansökningar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.