Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Arbetsbeskrivning
Är du redo för nya utmaningar inför kommande höst och har erfarenhet av administration? Då våra kunders behov dyker upp löpande så vill vi komma i kontakt med dig som arbetat inom administration och är öppen för nya möjligheter. Rollen passar dig som är målinriktad och lösningsorienterad och brinner för struktur och kundservice. Det känns naturligt för dig att möjliggöra goda kontakter mellan olika parter, både externt och internt. Du är lite av ett serviceproffs.

Som konsult hos Randstad är du anställd hos oss och jobbar ute hos någon av våra kunder. Du har samma fördelar hos Randstad som hos andra arbetsgivare med kollektivavtal och förmåner som friskvårdsbidrag, företagshälsovård, försäkringar och rabatt på träningskort. Utöver det erbjuds du även en mängd karriärmöjligheter, får möta olika företagskulturer och erfarenhet från olika branscher vilket gör att du utvecklar din kompetens och får ett välfyllt CV. Tjänsten kan innebära många kontakter och då är det är viktigt med god samarbets- och kommunikationsförmåga. Som person ser vi att du är drivande och van att arbeta självständigt. Söker du en arbetsgivare som erbjuder varierande uppdrag och nya kontaktnät kommer du att trivas hos oss.

Ansvarsområden
Huvudsyftet är att stödja affärsområdets säljare och försäljningsavdelning i det dagliga löpande arbetet gentemot kunder. 
 
Ansvarsområden som kan ingå är: 
Eftermarknads- och reklamationshantering
Administration och registrering av avtalsförlängning
Krediteringsutredningar/efterhandsdebitering
Framtagande av statistik, utredningar, kontroller och rapporter
Offert- och avtalsskrivning
Order- och avtalsregistrering 
Löpande uppdatering i stödsystem 
Löpande kundkontakter per telefon


Arbetstider
Heltid, dagtid. 

Kvalifikationer
För att kvalificera till denna tjänst krävs:


Fullständig gymnasieexamen.
Praktisk erfarenhet av minst ett (1) års administration.
Kunna tala och skriva obehindrat på svenska och engelska. 
Arbetat i affärssystemet IFS.
Erfarenhet av b2b (business to business).




För oss är det viktigt att all kompetens på arbetsmarknaden tillvaratas. Vi välkomnar alla sökande och eftersträvar mångfald.

Ansökan
Urval och intervjuer kommer att ske löpande. Tjänsten kan komma att bli tillsatt innan sista ansökningsdag, ansök därför så snart som möjligt.

Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.

Kontaktpersoner på detta företaget

Daniella Petersen

Cecilia Mannheimer

Emelie Özgun

Pontus Adolfsson

Konsultchef Katja Löfström

Maria Johansson

Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom

Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Randstad
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 22 november 2021
  • Ansök senast: 6 december 2021

Besöksadress

Ringvägen 100
None

Postadress

Ringvägen 100
Stockholm, 11860

Liknande jobb


Er du vores nye Salgskoordinator?

9 oktober 2024

Backoffice/support

Backoffice/support

9 oktober 2024

7 oktober 2024