OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vårt trevliga kontor i Karlstad söker vi en administratör i en dynamisk roll delad mellan allehanda administration, kontorssamordning, kommunikationsuppgifter och även delaktighet i vårt anbudsarbete.
Som administratör supporterar du våra två arbetschefer och deras organisationer placerade på kontoret och ute på våra projekt. Du kommer även samarbeta med stödfunktioner bla regionens kommunikationsfunktion.
Innehåll i befattningen:
Varierande praktiska och administrativa uppgifter kring kontoret såsom inköp av förbrukningsmaterial, arrangera och samordna möten, konferenser och andra aktiviteter.
Vi har dagligen en gemensam frukost som ska hanteras vilket uppskattas och stärker trivseln.
Du kommer också bidra till regionens kommunikationsnätverk med material till sociala medier, informationsmaterial och företagets intranät. Du kommer också vara involverad i våra anbudsprocesser där du ser till att anbud, presentationer, arbetsplatsskyltning och media hanteras enligt Peabs arbetssätt och policy.
Din profil:
I och med att tjänsten innehåller varierande arbetsuppgifter gäller det att kunna vara flexibel och hantera många uppgifter parallellt. En hög servicegrad är viktigt då alla uppgifter stora som små, enkla som komplexa är lika värdefulla och viktiga för att verksamheten ska fungera optimalt. Du är som person är initiativtagande, gillar att påverka och förmåga att kunna säga ifrån. Du har känsla för kommunikation, skriva texter, foto och sociala medier i förekommande program.
Tjänsten innehåller ungefär lika stora delar administration som kommunikation varav erfarenheter av det sistnämnda är meriterande. Stor vikt läggs vid personlig lämplighet.
Du rapporterar till en av arbetscheferna på kontoret. Krav att du har giltigt körkort.
Tjänsten tillsätts löpande. Vid frågor vänligen kontakta Arbetschef Sam Carlson 073-337 32 39.