OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om oss
Parkkompaniet har varit verksamt sedan mitten av 90-talet. Vi sköter fastigheters utomhusmiljöer som exempelvis gräsklippning och snöskottning. Vi utför även trädgårdsanläggningsarbeten så som trädplantering och anläggning av gräsmattor.
Företaget har fasta driftställen i Boden, Luleå och Piteå, men utför även uppdrag i övriga länet.
Vi har en stark sammanhållning i företaget och vår arbetsstyrka är mångkulturell. Medarbetarna är ansvarstagande och arbetar ofta med flera olika arbetsuppgifter.
Beskrivning av tjänsten
Vi söker förstärkning av en administratör på heltid till huvudkontoret i Boden då Parkkompaniet utvecklas och växer. Arbetsuppgifterna är varierande.
Du kommer bland annat få arbeta med:
Telefonhantering
Posthantering
Kundmottagning
Fakturering
Tidrapportering
Leverantörsfakturahantering
Bokföring
Uppföljning av projekt
Sammanställningar och rapporter
Övrigt allmänt kontorsarbete
Du gillar att arbeta strukturerat i olika datasystem och har förmåga att hålla reda på flera saker samtidigt. Vi förutsätter att du är ansvarsfull, lättlärd och noggrann. Du har förmåga att sätta dig in i nya uppgifter och arbeta självständigt. Du kommer arbeta i team med vår nuvarande administratör.
Kvalifikationer
Vi söker dig som har avslutad ekonomiskt utbildning samt minst ett års erfarenhet. Tjänsten kräver bokföringskunskaper. Bokslutskunskaper, deklaration samt kunskaper i Fortnox affärssystem är meriterande. Det är också av vikt att du både talar och skriver svenska samt att du obehindrat kan arbeta med Officepaketet och har systemvana. Stor vikt kommer läggas på personlig lämplighet.
Arbetstider: Vardagar 7-16
Omfattning: Heltid
Varaktighet: 6 månaders provanställning
Tillträde: Januari 2022 eller enligt överenskommelse
Lön: Enligt avtal
Ansökan
Vi tar endast emot ansökningar via epost.