OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg söker vi efter en rutinerad administratör som har en utpräglad servicekänsla och stortrivs med administration.
I dina arbetsuppgifter kommer du att administrera arbetsordrar, kontera så att de hamnar rätt och integrera detta i ett annat system. Du arbetar i ett glatt team på Hisingen.
Uppdraget är på 100% med omgående start tom 14/1-22 med chans till förlägning.
Din profil
Du är strukturerad och ordningsam.
Din uttrycker dig väl i tal och skrift både på svenska och engelska Du har datorvana och goda kunskaper i Office-paketet.
Om företaget
Arbetstiden är förlagd mån-fre kl 8-17 och startar omgående.
Skicka din ansökan till vår mail info@bemanningskontoret.se då vi ej tar emot ansökningar via länken och efter avslutad rekryteringsprocess kommer vi ej spara ditt CV.
Välkommen till oss!
Om oss
BemanningsKontoret är ett auktoriserat bemanning och rekryteringsföretag i Göteborg och vi utmärker oss i vårt engagemang för kund och medarbetare. Verksamheten präglas av flexibilitet, lyhördhet och service och vi tror på kvalitet, personlig dialog och att ha ett nära samarbete med våra kunder och personal.
Läs gärna mer på vår hemsida www.bemanningskontoret.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Fred
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Catrine Ramsten
Katarina Fred
Katarina Fred
Katarina Fred
0727-463010
Kim Amprazis
Emma Nilsson
Christian Haraldsson