Administratör

Arbetsbeskrivning

Har du en passion för samspelet mellan digital marknadsföring och tech? Vill du hjälpa några av Nordens största arbetsgivare att hitta nya talanger via jobbannonsering på sociala medier? Då har du tur! Just nu letar vi efter en detaljfokuserad Administratör som vill joina oss på vår tillväxtresa 🚀💥

Som Administratör ingår du i vårt operativa team som jobbar likt en marknadsbyrå där vi hanterar alltifrån implementationer av vår produkt till kreativt innehållsskapande. I teamet arbetar du nära vår Creative Project Lead, Tekniska projektledare samt vår Social Media Content Creator.

Vilka är vi?

Adway är ett ScaleUp-bolag med kontor i Göteborg, Stockholm, och England. Vi brinner för att hjälpa bolag att hitta de bästa kandidaterna på marknaden. Det gör vi genom att attrahera och konvertera topptalanger med hjälp av automatiserad jobbannonsering i sociala medier.

Vad kan Adway erbjuda dig?

Vi tror på individuell utveckling och vill att du ska växa i takt med bolaget. Vi har höga mål, fantastiska kollegor och en kultur som stödjer din framgång. Vi har ett nära samarbete över teamen och hjälps alltid åt för att leverera det bästa för våra kunder.

Dessutom får du:

- Bli en del av ett snabbväxande ScaleUp-bolag med korta beslutsvägar.
- Arbeta med en unik produkt som genererar stort värde för våra kunder.
- Ett modernt kontor i centrala Göteborg med gratis snacks och drycker.
- Kunniga ledare med lång erfarenhet av att bygga framgångsrika företag.
- Roliga kollegor som älskar att hitta på saker både på och utanför arbetstid. After-Works, Quiz, resor och besök på våra kontor i Stockholm, Polen och London.


Om rollen

Som Administratör på Adway arbetar du med att föra in färdigt content till vårt system Adway Connect. Du har eget ansvar över slutdelen i vårat processled och ser till att rätt bild hamnar med rätt text. Du kommer även immegrera befintliga kunder till vårt nya system.

Hur kan en vanlig dag se ut? 🤔

- Föra över innehåll för annonser på sociala medier till vårt system Adway Connect.
- Kontrollera innehållet och säkerställa att slutprodukten ser bra ut.
- Sätta upp och hantera betalda kampanjer genom Facebook- och Linkedin Business Manager.


Vi söker dig som…

- …arbetat administrativt tidigare.
- …har mycket goda kunskaper i Svenska och Engelska (tal och skrift).
- …är detaljfokuserad och noggrann.
- …vill utvecklas i ett Scale-Up bolag i stark tillväxtfas! Som en del av Adway blir du inte bara en viktig person för våra kunder, du har också en stor möjlighet att växa i din roll och inom bolaget. Du kommer att ha förmånen att arbeta i ett mindre team där du kan påverka stort.


Här kan du samla bonuspoäng ✌🏻

- Tidigare arbetat med betald annonsering genom Google Ads, Snapchat, TikTok.
- Om du studerat eller arbetat med marknadsföring, content creation eller sociala medier kan du vid behov få stötta vår Social Media Content Creator med innehåll.
- Om du arbetat inom IT-support kan du vid behov få stötta vår Tech Support med att besvara enklare frågor från våra kunder.


Är du vår nästa medarbetare? I så fall väntar vi med spänning på din ansökan. Skicka den så snart som möjligt då platsen kan bli tillsatt innan sista ansökningsdag.

Vi ser fram emot att höra av dig! 💜

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Adway
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 13 december 2021
  • Ansök senast: 1 juni 2022

Liknande jobb


1 november 2024