OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
RekonstruktionsGruppen söker en administratör till sitt kontor i Stockholm.
Om RekonstruktionsGruppen
RekonstruktionsGruppen är en rikstäckande organisation som framgångsrikt arbetar med företagsrekonstruktion och finansiell rådgivning. Våra specialister inom rekonstruktion, insolvensrätt, affärsutveckling och organisation hjälper ekonomiskt försvagade företag att åter bli lönsamma verksamheter.
Om rollen som administratör
I rollen som administratör hos RekonstruktionsGruppen kommer du att ha varierande administrativa uppgifter som bland annat består av administration av projekthantering, hantering och handläggning av ärenden, samt förberedande av mötesmaterial. Du kommer även ha många externa kontakter så det är viktigt att du är utåtriktad och trivs med att arbeta tillsammans med andra.
Vem är du?
Vi söker dig som har tidigare arbetslivserfarenhet som administratör eller koordinator. Det är viktigt att du är ansvarsfull och strukturerad. Vi lägger stor vikt vid att du är serviceinriktad och har god förmåga att samarbeta med andra. Du är också mycket noggrann och självgående i ditt arbete. Du bör ha god datavana och god kommunikativ förmåga, såväl muntligt som skriftligt.
I arbetsuppgifterna ingår bland annat:
Administration av kalender & möten
Administration av projekthantering & projekthanteringsystem
Arkivering och dokumenthantering i pappersform och digitalt
Fördelning av arbetsuppgifter
Inköp av kontorsmaterial
Att hjälpa till med handläggning och registrering
Ansökan
Om du är intresserad av tjänsten som administratör; skicka in ditt CV och ett personligt brev där du berättar om dig själv och varför du vill arbeta hos oss.
Har du frågor kring tjänsten är du varmt välkommen att kontakta oss på telefon 010-20 40 401.
Välkommen med din ansökan!