OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Husherren äger och förvaltar kommersiella lokaler. Vi gör det lätt för våra hyresgäster att växa eller omorganisera. När behovet av lokaler ändras så bygger vi om, bygger till eller bygger nytt. Vi har i dagsläget ca 220 000 kvadratmeter lokalyta i Örebro, Linköping och Eskilstuna. Detta gör det enklare för oss att möta kundernas ibland snabbt förändrade behov.
Koncernen har sedan det grundades i början på 90-talet alltid haft ett långsiktigt tänkande vilket ger att långsiktiga investeringar som är lönsamma kan genomföras. Förvärv och nybyggnationer har skett kontinuerligt genom åren vilket skapar en expansiv organisation som aldrig står stilla.www.husherren.se
Vi är en liten och effektiv organisation med korta beslutsvägar som drivs av att skapa nya möjligheter för våra hyresgäster samtidigt som vi bidrar till regionens utveckling. Vår ambition är att stärka våra kunders förutsättningar att utveckla sina verksamheter och affärer.
Om rollen
Rollen som administratör hos oss är bred då vi är en liten organisation vilket ställer krav på mångsidighet, flexibilitet och förmåga att arbeta med många olika arbetsuppgifter. Du kommer att arbeta mot den delen av verksamheten som har huvudfokus mot våra kommersiella lokaler och ut mot hyresgäster. Dina arbetsuppgifter är varierande och du blir spindeln-i-nätet med många kontaktytor både internt och externt ut mot kunder och entreprenörer. Du kommer att bemanna kontorstelefon och därmed vara den första personen som våra kunder möter. I rollen samarbetar du regelbundet med VD som blir ett naturligt bollplank i olika frågor.
I tjänsten ingår även andra administrativa uppgifter såsom postadministration, inköp av kontorsmaterial, nyckelhantering, hantering av blanketter och samordning av evenemang gentemot hyresgäster. Du förväntas även kunna bistå bostadssidan av verksamheten i perioder av hög beläggning.
Placering för tjänsten är i Örebro och du rapporterar till VD.
Vår kandidat
Vi söker dig som har ett genuint intresse för administrativt arbete och god förmåga att bemöta både kunder och kollegor. Som person är du serviceinriktad, prestigelös samt en god kommunikatör. Du har lätt för att skapa goda relationer till såväl kollegor som hyresgäster och uppskattar organisationer med korta beslutsvägar. Du är inte rädd för att ta egna initiativ och agerar självständigt mot givna mål.
Vi ser att du har lämplig utbildning på lägst gymnasienivå, gärna med inriktning mot administration. Har du tidigare erfarenhet från fastighetsbranschen ser vi det som meriterande. Det är även viktigt att du har goda IT-kunskaper och är van att ta till dig och sätta dig in i olika system. Du har en god språklig förmåga och kan uttrycka dig väl på svenska och engelska i tal och skrift.
Kontakt
Vi samarbetar med Consensus i den här rekryteringen. För mer information, kontakta Alexander Wallnäs, alexander.wallnas@consensus.nu . Vi ser fram emot din ansökan på www.consensus.nu senast tisdag den 25/1 2022.
Välkommen!
Kontaktpersoner på detta företaget
Konsultchef Mats Hammarlund
019-262648
Konsultchef Peter Åberg
019-265411
Konsultchef Mats Hammarlund
019-262648
HR konsult Elin Larsson
019-26 25 15
HR konsult Lena Ottaway
019-26 26 38
Researcher/HR-konsult Lena Ottaway
019-26 26 38
Lena Ottaway
070-547 36 00
Lena Ahlin
070-374 34 94
Lena Ottaway
070-547 36 00
Lena Ahlin
070-374 34 94