Administratör

Arbetsbeskrivning

Frepart AB utvecklar och säljer lösningar för exponering av stöldbegärliga produkter i butik. Frepart erbjuder marknaden varuställ och automater som tillåter en bra exponering av produkter, men samtidigt är designade för att viss säkerhet mot stöld och snatteri skall uppnås. Frepart erbjuder ett helhetskoncept med logistiklösningar, installation och eftermarknadsdel med servicetjänster.



Frepart är en del av Mindelon, en privatägd svensk företagsgrupp som förvärvar, stödjer och utvecklar teknikföretag inom utvalda nischer. Mindelon-gruppen rymmer idag ett tiotal bolag med inriktning på att öka butikers och andra företags försäljning och effektivitet genom att erbjuda värdeadderande lösningar inom Retail. Tillsammans har bolagen mer än 100 medarbetare och försäljning i norra Europa och USA. Se mer på: www.frepart.se (http://www.frepart.se)



Frepart söker nu en:

ADMINISTRATIV KOORDINATOR


Arbetsbeskrivning

Rollen innebär att du stöttar den dagliga ruljangsen inom ekonomi, logistik och service och kommer vara en viktig del i att få verksamheten att fungera.



De dagliga arbetsuppgifterna innefattar bland annat att hantera inkommande samtal, ordermail, order registrering, plocklistor, följesedlar, fraktbokningar, leveransinformation, kontakt med kunder och butiker, inköp av kontorsmaterial och tjänster samt trivselärenden. För rätt person så kommer ansvarsområdet att växa i takt med att du blir varm i kläderna.


Önskad profil

Vi söker nu en strukturerad person till tjänsten som administratör, en serviceinriktad problemlösare som kan parera och prioritera mellan olika arbetsuppgifter. Du får gärna motiveras av att få ta eget ansvar och att vara en viktig kugge i vårt entreprenörs drivna företag.



Du har ett genuint intresse av att lära dig och utvecklas i ditt arbete, har en positiv attityd, kombinerat med ett självständigt och proaktivt förhållningssätt. Du arbetar systematiskt och har en förmåga att hålla i många trådar parallellt.




För att vara framgångsrik hos oss har du erfarenhet att arbeta med administration, planering, orderflöden, servicetjänster och har stor vana att arbeta i Microsoft Office med tonvikt på Excel. Du är familjär med att använda och arbeta med Teams, och vi ser gärna att du har använt och arbetat i MPS system tidigare.



Du talar och skriver svenska och engelska obehindrat, engelska är vårt koncernspråk. Meriterande om du talar tyska.



Tjänsten tillsättas så snart som möjligt. Frepart är anslutna till Teknikföretagen och följer de avtal som tillämpas mellan arbetsmarknadens parter. Företaget finns i trevliga lokaler i Tullinge, södra Stockholm, med nära anslutning till allmänna kommunikationer.

Ansökan

I denna rekrytering samarbetar vi med Karisma Rekrytering AB. Kontaktperson på Karisma är Agneta Ståhl som du når på telefon 0706-501940. Vi kommer att göra intervjuer fortlöpande så skicka in din ansökan snarast möjligt. Ansökan gör du enkelt direkt på hemsidan www.karisma.se (https://www.karisma.se/) dock senast den 23 mars.

Kontaktpersoner på detta företaget

Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Kurt Ståhl
0739-465 805
Rekryterare Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Rekryteringskonsult Kurt Ståhl
0739-465 805
Rekryteringskonsult Agneta Ståhl
0706-50 19 40
Kurt Ståhl
0739-465805
Agneta Ståhl
0706-501940

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Karisma Rekrytering AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 januari 2022
  • Ansök senast: 10 juli 2022

Besöksadress

Månskärsvägen 9, 3 tr 14175 Kungens Kurva
None

Postadress

Månskärsvägen 9, 3 tr (Besök, ej post)
Kungens Kurva, 14175

Liknande jobb


Redovisningsassistent

Redovisningsassistent

20 december 2024