Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Administrativ Serviceassistent till AP&T i Lagan

Är du en person som trivs i en roll med omväxlande och utmanande arbetsuppgifter? Gillar du att träffa nya människor och har lätt för att lära dig nya saker? Då är denna konsultroll något för dig! Just nu har vi ett spännande uppdrag hos en av våra kunder i Lagan. Vänta inte med din ansökan!

Att arbeta på AP&T

Som serviceassistent ska du stödja avdelningen i dess dagliga arbete och driva utvecklingen av processer och rutiner för eftermarknadsorganisationen. Säkerställa korrekt och effektiv fakturering för eftermarknaden.

I arbetet ingår att utveckla process mot optimering, effektivitet och flexibilitet samt skapa förståelse för det i arbetsgruppen.
Se till att den dagliga administrationen löper på smidigt. Därutöver kommer du att hantera fakturering, följa upp olika avtal och uträtta andra på avdelningen förekommande arbetsuppgifter.

Kvalifikationer

Du bör ha en utbildning inom administration, ekonomi eller projektadministration och hög kompetens inom administration, fakturering och kontorsservice. Vi ser gärna att du har några års erfarenhet av administrativt arbete, arbete i ERP/ CRM-system och att arbeta i bokningssystem, men det är inget krav. Huvudsaken är att du har en stark vilja att lära och god förmåga att skapa relationer med såväl dina kollegor som AP&Ts kunder. Ett krav är dock att du behärskar engelska och om du kan fler språk är det en fördel, t.ex. tyska, kinesiska eller polska.

Om företaget
AP&T har utvecklat högkvalitativa produktionslösningar för plåtformningsindustrin i över 50 år. Idag är vi en global aktör som fokuserar på hållbara lösningar för kunder som främst är verksamma inom fordons- och klimat- och energiindustrin. Vårt huvudkontor, utvecklingsaktiviteter och huvuddelen av vår produktion finns i Sverige, samtidigt som vi har försäljnings- och servicerepresentation över hela världen. AP&T har varit en del av Fairford Holdings sedan 2009.

Sök tjänsten idag!

Den här tjänsten innebär att du kommer att bli anställd av Lernia men du kommer att tillbringa dina arbetsdagar hos vår kund. Möjlighet till förlängning och övergång till APT finns Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Louise Öman på telefonnummer: 072-254 11 19 eller via e-post: louise.oman@lernia.se. Sök tjänsten senast 2022-02-18.

Vi ser fram emot att höra från dig!

Lernia är vägen framåt

Lernia är ett av Sveriges största bolag inom bemanning, yrkesutbildning och matchning av arbetssökande. Vi hjälper människor till utbildning och jobb och företag med kompetenslösningar. Vi har utvecklat individers kompetens efter arbetsmarknadens behov i över 100 år och bemannat den svenska industrin i 20 år.

2020 var omsättningen 2 miljarder kronor, vi är cirka 6 000 anställda och finns över hela landet. Vårt mål är minst 10 000 jobb varje år. Läs mer om vårt arbete med att utveckla lösningar som leder till jobb och ett framgångsrikt näringsliv på www.lernia.se

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Passert
0730-922 704
Anders Söderlund
070-695 22 94
Lotta Myllyvainio
072 254 15 10
Fredrik Belin
0722-543 397
Fredrik Belin
072-254 33 97
Lotta Myllyvainio
072-254 15 10
Fredrik Belin
072-2543 397
Fredrik Belin
072 254 33 97
Fredrik Belin

Hanna Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Lernia
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 27 januari 2022
  • Ansök senast: 18 mars 2022

Besöksadress

Lernia Bemanning AB, NYKÖPING
None

Postadress

Sergels Torg 12, Plan 11
Stockholm, 11191

Liknande jobb


2 oktober 2024

Samordnare till hemtjänst i Västerås

Samordnare till hemtjänst i Västerås

2 oktober 2024