OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Nu förstärker vi vårt team i Linköping med en administratör! Du tillsammans med två kollegor är spindeln i nätet gällande administration i vår region Mellersta som sträcker sig från Linköping upp till Sälen och innefattas av åtta filialer/kundcenter.
Om rollen
Som administratör kommer du att arbeta med uppdatering av kund- och artikelregister, hantera krediteringar och reklamationer samt kreditsamordning, försäkringsärenden och skadehantering samt kundsupport i form av rapporter och slutfakturor. Vidare agerar du intern support i frågor kring administration och stöttar våra chefer och filialer där det behövs. Tillsammans jobbar vi som ett team!
Om dig
Vi tror att du har tidigare erfarenhet inom området och ser gärna att du har intresse för bygg- och anläggningsbranschen. Du har stort fokus på service och trivs med ordning och reda. Som person är du prestigelös och ser det som en självklarhet att stötta dina kollegor när det behövs. Vi tror att du har hög datormognad och är van att sätta dig in nya arbetsuppgifter snabbt.