OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Administratör till Iyuno-SDI Media Group
Heltidstjänst
Iyuno-SDI Group är den ledande leverantören av dubbning, undertextning, översättning och tillgänglighets- och media service till världens största varumärken inom media och underhållningsindustrin.
Till våra studios i Stockholm söker vi nu en rutinerad administartör. Du kommer vara stationerad växelvis på våra kontor i Solna och på Kungsholmen. Kommunikationen internt och externt är mycket viktig. Du är proaktiv, stresstålig och håller humöret uppe i en hektiskt, men rolig och kreativ miljö. Du kommer att vara teamlead för våra två receptionister. Som person är du noggrann, flexibel, serviceinriktad, strukturerad och lösningsorienterad. Du har lätt för att lära dig nya program och system och har god erfarenhet av officepaketet. Tidigare erfarenhet av administration är ett krav och du talar och skriver svenska och engelska obehindrat.
Arbetsuppgifter:
Teamlead för receptionisterna och det arbete som utförs.
Supporta receptionen.
Vara back up som receptionist vid sjukdom eller semester.
Se till att kontrakt för skådespelare blir signerade i tid.
Sammanställa projekt samt skicka kontrakt till kund i tid.
Sammanställa eftertexter (credits) och leverera till kund i tid.
Ad hoc uppgifter till dubbingteamet.
Låter det som det är du? Skicka in din ansökan redan idag, dock senast den 1 mars.
Intervjuer sker löpande. Önskat tillträde snarast.
Vänligen skicka din ansökan med CV och personligt brev till maggie.klingenstierna@iyuno-sdi.com
Märk din ansökan med Administratör i ämnesraden.
Ansökningar behandlas konfidentiellt.
Vi ser fram emot er ansökan!