Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Administratör till Kock.In

Kock.In är ett bemanningsföretag som rekryterar och tillsätter personal. Enligt rykten har vi Sveriges bästa restaurangpersonal.
Utöver bemanning arbetar vi med validering i samarbete med UHR och Arbetsförmedlingen, hjälper restauranger med koncept och utveckling samt skapar recept för både tv och media.
I koncernen finns även dotterbolaget Chefstyle som arbetar bland annat med matstyling.
Företagen som har funnits sedan 2008 är inne i en expansiv fas och vi behöver utöka vårt team med flera medarbetare.
Våra ledord ”Glädje, kvalité och engagemang”, genomsyrar hela vår verksamhet. Vi strävar efter att vår personal ska tycka att de har världens bästa jobb, flera i vår personalstyrka har varit med sedan starten.
Om tjänsten:
Vi söker en stark administratör till vårt kontor på Karlaplan i Stockholm som vill vara med och stärka och utveckla företaget med fokus på att ge våra kunder och konsulter bästa service-
Hos oss på Kock.In får du en viktig roll mitt i verksamheten. Du svarar i telefonen, följer bokningsläget och hanterar bokningar, godkänner tidsrapporteringar och bokar resor, för att nämna några arbetsuppgifter. Du stöttar dina medarbetare på kontoret vilket ställer krav på anpassningsbarhet och ett lösningsorienterat och strukturerat arbetssätt även när det är mycket att göra.
Vi söker dig som är relationsskapande, diplomatisk, självständig och precis som andra på vårt kontor, prestigelös.

Vi erbjuder:
· Ett roligt och omväxlande arbete på ett snabbt växande företag med riktigt trevliga kollegor
· Stor möjlighet till att påverka din arbetsdag
· Kontinuerlig kompetensutveckling i det som just du behöver för att briljera
Kvalifikationer:
Vi fäster stor vikt vid personligas egenskaper. Har du samarbetsvilja, engagemang, och social kompetens kommer du trivas hos oss.
Vill ställer höga krav på din förmåga att kommunicera på svenska och engelska, både i tal och skrift. Du hanterar Officepaketet utan problem.
Har du arbetat inom restaurang/hotell branschen tidigare är det meriterande men inget krav.

Tjänsten finns inte idag och du har stora möjligheter att utveckla den och dig själv tillsammans med oss.
Arbetstiden är i huvudsak förlagd måndag till fredag, arbete under vissa helger samt kvällar på ett rullande schema ingår.




Mer om oss
Kock.In har kontoret på Karlaplan.
Företaget grundades 2008 av Claes Håkansson, Johannes Wahlman och Torbjörn Bakke och alla tre är fortfarande verksamma i bolaget. Just nu är vi bara fyra på kontoret men kommer att under våren tillsätta ytterligare tre tjänster till kontoret och många fler konsulttjänster. Vi gör många roliga event tillsammans med både kunder och konsulter för att få en möjlighet att träffas då vi på grund av verksamhet inte sitter tillsammans under daglig drift. Vi är en platt organisation med snabba beslutsvägar och därmed även snabba förändringar då det krävs.




Så här rekryterar vi:
Vi välkomnar din ansökan senast den 15 mars. Skicka ditt cv och en kort presentation av dig själv till personal@kock.in. Skriv administratör i ämnesraden.
Vi tar referenser på slutkandidater.
Vi välkomnar dina frågor om oss till på personal@kock.in.
Tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum så tveka inte skicka in din ansökan redan idag.

Lönen är individuell och vi har kollektivavtal.
Start: Snarast efter överenskommelse.

Kontaktpersoner på detta företaget

Michaela Fernström

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kock In AB Lidingö
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 2 mars 2022
  • Ansök senast: 15 mars 2022

Besöksadress

Brostugevägen 1
Lidingö

Postadress

Dalénum 41
Lidingö, 18170

Liknande jobb


6 oktober 2024

Administratör till Drift och förvaltning

Administratör till Drift och förvaltning

25 september 2024

4 oktober 2024