Administratör

Arbetsbeskrivning

.

City Gross Uppsala
söker en
Administratör 
Till vår butik i Uppsala söker vi nu en Administratör som lever och lär efter vår mission; Att förgylla konsumentens vardag!
 
Dina arbetsuppgifter
Din roll som administratör innebär att du tillsammans med den Administrativt ansvarige planerar, leder och utvecklar det administrativa arbetet, såväl strategiskt som operativt, i dels vår befintliga butik i Boländerna men också i vår kommande butik i Gränby. Arbetsuppgifterna består bland annat av att sköta det dagliga administrativa arbetet, stödja cheferna i bemanningsplanering och hanterar personalärenden. Lön- och tidrapportering ingår i tjänsten och utveckling av rutinerna inom det administrativa området.

Din bakgrund
Du har ekonomisk utbildning på lägst gymnasienivå och flerårig dokumenterad erfarenhet från arbetsområdet. Du har även erfarenhet från arbete inom butik-/detaljhandel. Kunskaper och erfarenheter i ledarskap, butiksekonomi, personalplanering samt schemaläggning är meriterande.

Som person är du relationsskapande och handlingskraftig med ett stort intresse för kundservice, människor och dagligvaror. Du är resultatorienterad och jobbar effektivt med att optimera avdelningens resultat. Vidare är du strukturerad, noggrann, gillar ordning och reda samt har en hög grad av integritet. Det är även viktigt att du ser betydelsen av samarbete mellan olika ansvarsområden för att nå butikens övergripande mål. Du kommer till viss del arbeta aktivt i butiken vilket kräver att du också inspireras av att möta och utveckla andra människor.

Vi kommer lägga stor vikt vid dina personliga egenskaper.

Vi erbjuder
Vi erbjuder dig en spännande utmaning och ett stimulerande arbete i ett expansivt familjeföretag med intressanta framtidsplaner och starka värderingar. Det är viktigt för oss att du är samstämmig med dessa värderingar och har dem som utgångspunkt i arbetet.

- Vi skapar vinst som ger oss resurser
- Vi är nytänkare som vågar vara annorlunda
- Vi tar socialt ansvar och värnar om vår omvärld
- Vi söker kontinuitet och präglas av långsiktighet

Din ansökan
Välkommen med din ansökan senast 12 juli 2015!

Har du frågor eller, vänligen kontakta Stefan Öhgren, Butikschef, via mail: stefan.ohgren@bergendahls.se 
 
Vi tillämpar löpande urval vilket gör att vi gärna tar emot din ansökan snarast möjligt!
Ansökan tas endast emot via hemsidan, www.citygross.se

Kontaktpersoner på detta företaget

.
.
Sofie Tunekil
.
.

Rickard Jonsson

Therese Gehander
00464448030
Marita Karhula

.
.
.
.
Camilla Mathsson
.
Henrik Adelsköld

Sammanfattning

  • Arbetsplats: CityGross Hässleholm
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • . .
  • . .
  • Publicerat: 17 juni 2015

Besöksadress

Malmgatan 21
None

Postadress

Industrigatan 22
Hässleholm, 28143

Liknande jobb


Koordinator till bemanningsenheten

Koordinator till bemanningsenheten

26 november 2024

Bemanningsplanerare

Bemanningsplanerare

26 november 2024

Administratör till Barn- och ungdomskontoret

Administratör till Barn- och ungdomskontoret

25 november 2024