Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Om företaget

Ocab är ett rikstäckande sanerings- och avfuktningsföretag som finns på ett 50-tal orter över hela landet. Ocabs kunder finns i hela Sverige inom försäkringsbolag, fastighetsbolag, FM-bolag, industri, bostadsrättsföreningar och privatpersoner. Ocab räddar ekonomiska värden och tid vid skador orsakade av framför allt brand och vatten och erbjuder tjänster vid utredningar, underhåll och sanering av fastigheter och industri. Nu söker Ocab en administratör till deras team i Linköping & Norrköping!

Din roll

I rollen som administratör på Ocab kommer du huvudsakligen att arbeta med orderhantering, fakturering och registrering av leverantörsfakturor. Du kommer därtill arbeta med leverantörsfakturor och registrera tider kopplat till Ocabs jourverksamhet. Utöver detta kommer du att arbeta med administrativa arbetsuppgifter kopplat till kontorsverksamheten och ha telefonen som ett av dina främsta arbetsverktyg.

Detta är ett konsultuppdrag vilket innebär att du kommer vara anställd hos oss på Clevry och uthyrd som konsult ute på Ocab i 12 månader. Tjänsten är på heltid med start i maj, under din introduktion första månaden kommer du att arbeta halvdagar. Placeringsort är Norrköping och Linköping där du kommer att fördela din tid mellan båda orter och du kommer att arbeta mellan 7-16. Vi använder oss av ett löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista publiceringsdag

Huvudsakliga arbetsuppgifter

- Orderhantering & fakturering
- Registrering i kundregister
- Administration kopplad till kontorsverksamheten


Din profil

Vi söker dig som har en fullständig gymnasieexamen, som har arbetat med administrativa arbetsuppgifter sedan tidigare och som behärskar svenska och engelska i både tal och skrift Det är meriterande om du har gått ekonomi på gymnasiet och att du har arbetat i affärssystemet IFS men det är inget krav.

Du som person är prestigelös och ordningsam, du är spindeln i nätet och känner dig bekväm med att hålla på med flera projekt samtidigt. Vidare är du serviceinriktad och brinner för att ge bästa möjliga service och då du kommer att ha stora kontaktytor ser vi att du är kommunikativ och social. Då du huvudsakligen kommer att arbeta administrativt ser vi att du är noggrann samt har ett öga för detaljer.

Om Clevry

I över 30 år har Clevry legat i framkant för ett mer soft skills-drivet arbetsliv inom talent acquisition, assessment och advisory. Vi finns globalt med kunder, konsulter och kandidater från Nordamerika till Singapore med huvudkontor i Brighton, Stockholm och Helsingfors. Våra 150 soft skills-certifierade rekryterare, affärspsykologer och experter finns alltid till er tjänst.

Rekryteringsprocessen

Vi på Clevry ser att soft skills är minst lika viktiga som hard skills. I denna rekrytering kommer du därför, när du har ansökt, via mail få en länk till ett självskattningstest. Det tar cirka 20 minuter att genomföra testet, därefter kommer du få en feedback-rapport mailad till dig som belyser dina soft skills. Vid en eventuell intervju med Clevry kommer svaren gås igenom mer ingående.

Håll utkik i din inbox! Där finner du länk till frågeformuläret.

Vi tillämpar löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Har du några frågor om tjänsten eller processen, vänligen kontakta ansvarig konsultchef, i detta fall Molly Håkansson ( (mailto:molly.hakansson@clevry.com)) Varmt välkommen med din ansökan redan idag!

Följ oss gärna på LinkedIn Clevry Sweden (https://www.linkedin.com/company/clevry-se/)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Clevry
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 21 mars 2022
  • Ansök senast: 7 september 2022

Liknande jobb


Personalplanerare

Personalplanerare

14 november 2024

13 november 2024

11 november 2024