Administratör

Arbetsbeskrivning

Vi söker kontinuerligt nya noggranna administratörer för kommande uppdrag hos våra kunder. Uppdragen inom administration varierar och styrs av våra kunders behov. Trivs du med att vara spindeln i nätet och se till så att allt fungerar? Har du ett intresse för ekonomi och administration? Då är du mer än välkommen att skicka in din ansökan.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Arbetsuppgifterna varierar efter kundens behov men vanligt förekommande uppgifter är följande:

- Skapa, kontrollera och kvalitetssäkra dokument
- Registrera dokument och annan information i företagets system
- Arbeta i Excel
- Support via telefon och mail
- Kontorsstöd gällande hantering av fakturor, konferensbokning m m
- Övriga ad hoc-uppgifter


Notera att detta endast är exempel på vanligt förekommande arbetsuppgifter. Då denna annons inte är för en specifik tjänst utan en generell intresseanmälan för kommande konsultuppdrag vet vi inte i förtid vilka exakta arbetsuppgifter tjänsten kan komma att innehålla.

Vem är du?
- Du har tidigare erfarenhet av arbete inom administration
- Goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel
- Det är starkt meriterande om du har erfarenhet av ett eller flera affärssystem, t ex SAP, och därmed snabbt kan sätta dig in arbetet
- Flytande i svenska och engelska, både i tal och skrift


För att passa i de flesta roller inom administration bör du vara organiserad, målinriktad och självgående. Du bör dessutom vara kommunikativ, ha ett gott affärsmannaskap och vara serviceinriktad. Du har en fallenhet för administration och tycker om ordning och reda. Du är självständig i ditt arbete och känner stort ansvar över att ditt arbete utförs på ett korrekt sätt.

Våra kunder efterfrågar varierande erfarenhet och specialisering, därav är det av stor vikt att du är tydlig kring dina tidigare erfarenheter, kompetenser och ambitioner i ditt CV. Notera gärna även din tillgänglighet när du skickar in din intresseanmälan.

Kontaktuppgifter
Har du frågor om tjänsten eller rekryteringsprocessen är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryterare: Sofie Persson, kontaktbar på sofie@talentme.se

Välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Pavlos Efstratiadis

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Talent ME
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 mars 2022
  • Ansök senast: 9 september 2022

Besöksadress

Västra Kanalgatan 1
None

Postadress

Västra Kanalgatan 1
Malmö, 21143

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024