OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Anne Blom Städ & Service etablerades 1996 och är idag en stabil aktör på marknaden. Sedan starten är vi ett stadigt växande företag med trygga anställningar och utmärkta arbetsvillkor. Idag med över 70 anställda i företaget!
Vi levererar en tjänst där nöjda kunder, kvalitet och trygghet är vår specialitet.
Företaget är ansvarsförsäkrat, kollektivanslutet och medlem av Almega.
Våra tjänster inriktar sig på alla typer av städning till privatpersoner; hemstäd, storstäd, flytt-, och visningsstäd, samt till företagsstäd såsom; byggstädning, golvvård, kontor och trapphus.
Företaget är i en spännande expansionsfas och därför söker vi nu
EN ERFAREN ADMINISTRATÖR
Arbetsbeskrivning
Tjänsten är en bärande del inom vårt administrativa team och innebär nära samarbete med övrig administrationspersonal. En omväxlande arbetsdag med nya utmaningar är något du ser fram emot och uppskattar. Ingen uppgift är för liten eller för stor!
Du behöver vara lyhörd, organiserad och självgående. Du har lätt att prioritera mellan parallella uppgifter, blick för detaljer och god förmåga till konstruktiv problemlösning.
Arbetsuppgifter
- Administrativt ansvar gällande kundförfrågningar, utskick och uppföljning av avtal
- Registrering och hantering av kunder i programmet Tengella
- Viss schemaläggning för fältpersonal kan förekomma
- Viss administration av företagets bilpark, vid behov leverera fordon till service och verkstad
Krav
Svenska: flytande i tal och skrift
Engelska: god i tal och skrift
Körkort
Gymnasieutbildning
Tidigare erfarenhet av kontorsarbete
Meriterande
Eftergymnasial utbildning
Om anställningen
Lön
Månadslön
Anställningsvillkor
Heltidstjänst
Var ligger arbetsplatsen?
Västberga
Välkommen med din ansökan till
jobb@anneblom.se
Vänligen märk din ansökan med ’ADMINISTRATÖR’.
Vi utvärderarar och genomför intervjuer löpande så skicka in din ansökan snarast möjligt!