ADMINISTRATÖR

Arbetsbeskrivning

Arbetsuppgifter
Till vår kund som arbetar med uthyrning av sjuksköterskor söker vi nu en Administratör! I rollen kommer du hantera diverse administrativa arbetsuppgifter i syfte att möjliggöra för dina medarbetare att kunna fokusera på sina huvudsakliga arbetsuppgifter. Ena dagen behöver inte vara den andra lik, så du behöver kunna hjälpa till där det behövs. Dina arbetsuppgifter kommer exempelvis vara att arbeta med schemaplanering, attestering av tider, ta fram tidsrapporter, fakturera och förbereda inför lönekörning. Du kommer också boka boenden och resor, lägga upp konsulter i system, kommunicera interna rutiner, följa upp kvalitet och ISO-certifiering och underhålla system för att se till att de fungerar. I rollen kommer du med andra ord få agera support till övriga roller inom bolaget, så är du en person som trivs med att vara spindeln i nätet? Tveka inte på att söka rollen redan idag!



Företagspresentation
Vår kund sitter idag på fint kontorshotell beläget i centrala Stockholm, och deras huvudsakliga verksamhet är uthyrning av sjuksköterskor! Det är ett familjärt bolag som idag är tre personer på kontoret och som arbetar med ett tjugotal sjuksköterskor.

Kvalifikationer
- Du har minst 1 års erfarenhet av att arbeta med administration.
- Du har goda system- och datorkunskaper.
- Du är flytande på svenska och har goda kunskaper i engelska i tal och skrift.
- Erfarenhet av att arbeta med ekonomi eller lön är meriterande men inte ett krav.

Personliga egenskaper
För att lyckas i rollen som Administratör är du en person som trivs med att vara spindel i nätet och att hjälpa till där det behövs. Du är duktig på att organisera och strukturera, och du utför alltid dina arbetsuppgifter noggrant. Vidare tycker du om att ta egna initiativ och trivs med att ha många bollar i luften. Du har förmågan att kunna prioritera bland ärenden och kunna lösa problem som kan uppstå.

Lön
Lön enligt överenskommelse.

Tillträde och ansökan
I den här rekryteringen samarbetar vår kund med JobBusters. Vid frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare, Mikaela Carlsson. Detta är en heltidstjänst med kontorstider, där vår kund kan erbjuda viss del distansarbete. Startdatum för rollen är omkring mitten av augusti. Du blir anställd direkt hos vår kund med provanställning om sex månader som sedan övergår i en tillsvidareanställning. Skicka in din ansökan (gärna i Word-format) snarast, då intervjuer sker löpande. Välkommen med din ansökan! Sökord: administration, administratör

Sammanfattning

  • Arbetsplats: JobBusters
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juni 2022
  • Ansök senast: 15 juli 2022

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024