Administratör

Arbetsbeskrivning

Ammi är det lilla bolaget med den stora kompetensen. Vi finns för våra kunder när de behöver åstadkomma förändring eller ta ett rejält kliv framåt i utvecklingen inom sitt verksamhetsområde.
Vi på Ammi är både erfarna, kunniga och agila, alltid med kundens bästa för våra ögon. Ammi startade som ett produktbolag inom configuration management, men har vuxit och är idag verksamma inom såväl projektledning, utveckling och förvaltningsledning. Våra kunder är oftast myndigheter och tillverkande industri.
Uppdragsbeskrivning
Som administratör hos oss är du den första kontakten för besökare – du har huvudansvar för flödet av besökare och gods in på området och ser till att tillhandahålla den information och service som krävs för att detta ska fungera.
Utöver att du är ansiktet utåt är du en central stödfunktion för vår kunds driftenheter– du stöttar inom administrativt förekommande arbetsuppgifter kring fakturor, inköp av material, administrerar passerkort mm. Du hjälper också till i övriga frågor som inte berör den dagliga driften.

Arbetsuppgifter
Ansvara för grind- och dörröppning (svara i dessa telefoner och möta upp)
Ta emot besökare
Ta emot gods och anvisa till rätt person
Hantera post och paket
Ta fram underlag för utbildningar
Boka resor, boenden och utbildningar till hela avdelningen
Bevaka och uppdatera utbildningsplan
Bevaka och på anmodan upprätta serviceavtal
Ajourhålla och administrera tillstånd, ex heta arbeten, lyfttillstånd mm
Bevaka och uppdatera avdelnings-/enhetsdokument som organisationsschema, vägbeskrivningar
Passerkort, huvudansvar för utlämning och iordningsställande av passerkort, löpande-hantering
Närstöd Proceedo, göra beställningar, kontrollera fakturor/fakturahantering
Närstöd officepaketet, Ge närstöd och viss utbildning i administrativa och ekonomiska IT-system


Profil
Flexibel:
Du har lätt för att anpassa dig och ditt arbetssätt utifrån ändrade förutsättningar och ny information. Du kan snabbt ändra ditt synsätt och förhållningssätt samt se möjligheter i förändringar.


Samarbetsinriktad:
Du har förmåga att arbeta tillsammans med andra för att utföra uppgifter och nå mål. Genom att vara intresserad och skapa förståelse för andra verkar du för ett respektfullt arbetsklimat. Du förstår det gemensamma uppdraget, agerar utifrån det och bidrar till helheten.


Serviceinriktad:
Du har intresse, vilja och förmåga att hjälpa andra och du anstränger dig för att framföra lösningar. Du är mån om att ta reda på vilka förväntningar som finns hos uppdragsgivare och andra intressenter samt följer upp att dessa införlivas. Du är balanserad, positiv och observant i ditt kundbemötande.


Självständig:
Du agerar på egen hand utifrån vad situationen kräver utan att behöva stöd av andra. Du har förmåga att ta självständiga beslut inom ramen för ditt uppdrag.


Krav
Eftergymnasial utbildning inom förvaltning, administration eller utbildning/erfarenhet som bedöms likvärdig.


Meriterande
Tidigare erfarenhet från driftverksamhet.
Erfarenhet från passagesystmet Omnis och eller ekonomistystem proceedo
Goda kunskaper i excel, word (officepaketet)

Sammanfattning

  • Arbetsplats: AMMI Technology AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 juni 2022
  • Ansök senast: 30 juni 2022

Postadress

Jungfrugatan 6
Stockholm, 11444

Liknande jobb


Administratör till Anstalten Västervik

Administratör till Anstalten Västervik

9 januari 2025

Amanuenser i datateknik

Amanuenser i datateknik

16 december 2024

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

Mittuniversitetet söker projektassistent i statsvetenskap

9 januari 2025

Transport Logistics Administrator

Transport Logistics Administrator

9 januari 2025