OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För att hantera rollen behöver du vara noggrann, strukturerad och lösningsorienterad.
Du kommer vara en spindel i nätet och vara en kontaktyta till både platschefen, ekonomiavdelningen och övriga personal.
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Dina arbetsuppgifter kommer bland annat vara:
Lägga in order
Leveransbevakning
Administration
Delaktig i schemaläggning
Sköta personalfiler
Administrera Arbetsmiljö systemet ISO.
Registrera ID06 och ID kort till personal.
Schemaläggning och sammanställning av personaltimmar inför lönekörning
Att ha kontakt med kunder och medarbetare via telefon, mail, och stöttar dem i ärenden gällande order och leveranser.
Att arbeta på ordersystemen Trinax och Fortnox.
Bil och körjournaluppföljning.
Vi söker dig som
Vi tror att du har 1–3 års erfarenhet av en administrativ roll. Om du har jobbat i Fortnox tidigare är det stark meriterande.
· Du behöver även ha goda kunskaper i Officepaketet.
· Du behöver prata flytande svenska och även ha goda kunskaper i engelska.
· Som person är du positiv, samarbetsvillig och serviceinriktad.
· Du trivs i en roll där du får ha kontakt med andra människor. Både dina kollegor och personalen ute på fältet.
· Har god datavana, är arbetsvillig och vill utvecklas inom företaget