Administratör

Arbetsbeskrivning

Fridhem städ & stöd AB är ett servicebolag som tillhandahåller städtjänster både till företag och privatpersoner. Vi söker nu en ny medarbetare som ska bli en del av vårt team.
Dina egenskaper:
Kan uttrycka dig väl på serbiska både i tal och skrift
Hanterar engelska språket i både tal och skrift
Kan ta egna beslut och arbeta självständigt, men också har lätt att samverka med kollegor
Är noggrann, uthållig och effektiv
Är positiv, lösningsorienterad och har god servicekänsla.

Det är meritande du talar serbiska då det skulle underlätta kommuniceringen kollegorna emellan. Det är även en plus i kanten om du talar grundläggande engelska och svenska samt innehar eller planerar att inom snar framtid skaffa körkort. Tidigare erfarenhet av administration och reception är inte ett krav, men du behöver vara villig att lära dig från oss och följa våra rutiner. Störst vikt kommer utan tvekan att läggas på dina personliga egenskaper.
Som anställd hos oss kommer du vara försäkrad och ha kollektivavtalsenligt lön, du kommer ha möjligheten att uttrycka dina önskemål och synpunkten och bidra till en ännu bättre arbetsmiljö.
Vi vill att du skickar din ansökan per e-mail, dit är du även välkommen att höra av dig ifall du har några frågor kring tjänsten.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Fridhems städ & stöd AB Arlöv
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 5 juli 2022
  • Ansök senast: 5 augusti 2022

Postadress

Testvägen 9
Arlöv, 23237

Liknande jobb


2 oktober 2024