OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår kund söker vi efter en erfaren administratör.
Om rollen
Vi erbjuder dig chansen att bli en del av ett backoffice-team som ingår i försäljnings- och marknadsorganisationen för konsumentvaror för konsumentvaror. I rollen som Administratör ansvarar du för lösningssupporten till front office-teamet, med fokus på orderhantering, reklamationshantering, masterdata och prissättning, i första hand med stöd av affärssystemet SAP.
I rollen som Administratör arbetar du med att behandla försäljningsordrar så att de följs upp. Vidare registrerar du och följer upp kundklagomål. Utöver det arbetar du med att uppdatera information om kunder, material och prissättning i SAP och även i andra system.
Vem är du
Universitetsexamen i företagsekonomi eller logistik
Minst 1-3 års erfarenhet från logistik eller kundservice
Behärskar engelska och svenska flytande
Erfarenhet av SAP och Excel är meriterande
Du tar ansvar för dina uppgifter och motiveras av problemlösning. Du har förmåga att prioritera och har ett lösningsorienterat förhållningssätt i ditt dagliga arbete. Vidare tycker du om att arbeta med digitalisering och har ett analytiskt förhållningssätt. Du har fallenhet för att se helheten. Du är kommunikativ och har förmågan att skapa relationer på ett effektivt sätt samt arbeta med människor på olika nivåer i organisationen.
Som person har du en servicekänsla utöver det vanliga.
Självklart ser vi att du är lättsam, samarbetsvillig och alltid är ett ansikte utåt för oss och våra kunder. För oss är det en självklarhet att det blir ett långsiktigt samarbete!
Tjänsten är på heltid och uppdraget som är på minst 1 år startar den 15 augusti.