Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Vill du vara med och starta upp Scandics nya admin avdelning?

Scandic Group & Meeting är Scandics Inhouse Sales avdelning där vi hanterar mötes- och eventaffären, sport och leisure grupper samt kongresser för samtliga Scandic hotell i Sverige. Med hög energi, bra samarbete och en riktig ”nu kör vi” anda så arbetar vi för att erbjuda en bekymmersfri kundresa i världsklass och leverera bästa möjliga service till våra gäster.

Om rollen

Scandic söker nu en salesadministratör som bl a skall stödja teamen med sortering av inkommande ärenden, samt säkra diverse betalningsinformation kring förfrågningarna som hanteras av Inhouse Sales Agenter.

Utöver detta kommer du att:

Stödja flera team och distrikt, med flera olika segment och du rapporterar till en Inhouse Sales Manager.
Ansvara för att din prestation medverkar till att teamet når sina mål och att kunderna upplever fantastisk service.


Vi vill att du tar med dig din kultur och dina erfarenheter för att tillsammans med dina kollegor bidra till att inspirera och utveckla både teamet och Scandic Group & Meeting.

Vem är du?

Du är nyfiken på deras bransch och drivs av försäljning.
Du är kreativ och noggrann i ditt arbete.
Du är lyhörd och har ett positiv bemötande gentemot dina kollegor och kunder och har lätt för att samarbeta.
Du lär dig snabbt, och hanterar olika system med lätthet.
Vi vill att du är modig, tar initiativ samt vågar komma med nya förslag och idéer. Att du brinner för goda kundrelationer ser vi som en självklarhet..


Tidigare erfarenhet av liknande arbete och kunskaper i våra system Puzzel, Creditsafe och Opera/Scorpio är meriterande.

Att du både pratar och skriver flytande på Svenska och Engelska är ett krav.

Övrig information:

Omfattning: Heltid, 08-17 (må-fre)

Placering: Ljusa lokaler i Solna Business Park

Start: Enligt överenskommelse.

Scandic har ett samarbete med Kraftsam R&B AB så externa rekryteringsföretag och säljare undanbedes vänligt men bestämt. Du söker med CV och personligt brev där du beskriver varför just du passar för tjänsten. För frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare på kristina.maksimovic@kraftsam.se

Vi ser fram emot att höra från dig!

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Kraftsam Personal AB
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 15 juli 2022
  • Ansök senast: 15 augusti 2022

Besöksadress

Karlbergsvägen 77
None

Postadress

Karlbergsvägen 77
Stockholm, 11335

Liknande jobb


Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Orderadministratör

Orderadministratör

19 november 2024

Erfaren administratör

Erfaren administratör

19 november 2024

19 november 2024