Administratör

Administratör

Arbetsbeskrivning

Är du en administratör med goda kunskaper i ekonomi och vill ha en central och variationsrik roll med många kontaktytor har vi uppdraget till dig. Vi söker en administratör till en offentlig förvaltning i centrala Stockholm. Uppdraget startar den 1 september och löper på heltid i 12 månader.

Om tjänsten
Du kommer att ha ett ansvar för samtliga administrativa arbetsuppgifter gentemot avdelningen vilket bl a innebär att du stöttar vid nyanställningar i form av behörighetsbeställningar och beställning av utrustning.

Dina arbetsuppgifter i huvudsak
I din roll ingår även att samordna beställningar för avdelningens räkning och kontera leverantörsfakturor. Du arbetar med fakturering och är ett stöd för avdelningen i mindre lokalfrågor. Som administratör ansvarar du även för avdelningens posthantering, bokning av större möten och framtagning av visst presentationsmaterial.

Vem är du?
Du har en relevant eftergymnasial utbildning, exempelvis inom administration eller ekonomi. Du har en aktuell dokumenterad flerårig erfarenhet av att arbeta i en serviceinriktad och administrativ roll där du har stöttat chefer och kollegor internt. Du har mycket goda kunskaper i MS Office och erfarenhet av Agresso eller annat ekonomisystem. Det är meriterande om du har tidigare erfarenhet av att ha arbetat i en politiskt styrd organisation och har kunskaper om de regelverk som styr kommunal verksamhet.
Som person är du noggrann, strukturerad med god förmåga att planera och prioritera ditt arbete på ett effektivt sätt. Du vill självständigt driva ditt arbete framåt med stort fokus på kvalitet. Du är dessutom utåtriktad, proaktiv och trivs med många kontaktytor och du uttrycker dig mycket väl i både tal och skrift.

Om verksamheten
Till oss vänder sig många av Sveriges attraktivaste arbetsgivare när de vill rekrytera eller hyra in personal. Med ett brett spann av tjänster, från kontorschefer och kontorsassistenter till chefssekreterare och orderadministratörer, kan vi ge dig stimulerande och utvecklande uppgifter i en miljö som passar dig och dina önskemål.

Att vara konsult passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät.
Urval och intervjuer sker löpande så välkommen med din ansökan redan idag.

Kontaktpersoner på detta företaget

Åsa Arkestål

Mikael Andersson
mikael.andersson@poolia.se
Lovisa Stehn
lovisa.stehn@poolia.se
Andrea Bergkvist

Staffan Rosenberg
08-555 65239
Mikael Andersson

Eva Nilsson
08-555 65 312
Petra Fryxell
08-555 652 25
Jessica Heikkilä
08-555 650 26
Eva Nilsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Poolia Office Professionals AB
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast och rörlig lön
  • Publicerat: 25 juli 2022
  • Ansök senast: 4 augusti 2022

Besöksadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
None

Postadress

Kungsgatan 57 A, Box 207
Stockholm, 10124

Liknande jobb


23 december 2024

Business Support

Business Support

20 december 2024

23 december 2024