Administratör

Arbetsbeskrivning

Vi är medelstor byggföretag med duktiga anställda som trivs med sitt jobb och samarbetar väl med varandra. Företaget är väl renommerad inom byggbranschen i Sverige
I rollen som projektkoordinator kommer du att ansvara för planeringsarbetet kring större projekt vilket innefattar att samordna och koordinera arbetet gentemot kunder, säljare, montörer, backoffice och leveransplanering.
DINA ARBETSUPPGIFTER:
· Bedömning av arbetstid
· Delta i planeringsmöten internt och externt
· Leveransbesiktning inför leverans
· Slutbesiktning tillsammans med kund
· Leda olika projekt tillsammans med leveransplanerare och montörer.
Arbeta för att öka effektiviteten och agera kostnadseffektivt
· Befogenhet att leda och fatta beslut gällande den dagliga verksamheten
· Följa de lagar och avtal som gäller inom företaget, såsom arbetsrätt, arbetsmiljö, miljö och sekretess
Om dig
Som person trivs du i en fartfylld miljö där du får god användning av din goda organisations- och prioriteringsförmåga. Du har ett strukturerat arbetssätt samtidigt som du är öppen och flexibel med en god förmåga att snabbt planera om. Du trivs i att arbeta i en miljö där det är högt i tak, nära till skratt och med kollegor som har glimten i ögat – då kommer tjänsten passa dig.

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Sthlm Byggalliance AB Hägersten
  • 2 platser
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 11 augusti 2022
  • Ansök senast: 25 augusti 2022

Postadress

Snöbollsgränd 2
Hägersten, 12945

Liknande jobb


Training Specialist

1 oktober 2024