OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Hoist Group är en helhetsleverantör till hotell, sjukvårdssektorn och offentlig verksamhet. Med mer än 20 års beprövad erfarenhet inom hotellbranschen är Hoist Group marknadsledande inom innovativa höghastighetslösningar för internet, konferensservice, TV-lösningar, boknings- och back office-system. Många hotellkedjor, fristående hotell, sjukhus och offentliga verksamheter har anförtrott sin IT till Hoist Group. Hoist Group har sitt huvudkontor i Sverige och har totalt 18 kontor runt om i EMEA-regionen och i USA. Hoist Group-koncernen omsätter cirka 150 MEUR och sysselsätter cirka 650 personer. Läs mer om företaget på www.hoistgroup.com
Vi söker en administratör till vår avdelning för TV-kanaler
Avdelningen för TV-kanaler tillhandahåller visningsrätter för TV-kanaler till hotell, offentlig miljö och restauranger m.fl. De centrala arbetsuppgifterna består av:
• att ansvara för avtalshantering
• kontraktsfakturering
• rapportering & statistik
• ansvara för avdelningsrelaterade information till och frågor från kunder
• samarbete med säljare, installations- och supportpersonal
Vi söker dig som har ett par års arbetslivserfarenhet av likvärdigt arbete. Som person är du självgående, lösningsorienterad, har sinne för struktur/noggrannhet är öppen och glad och har lätt för att samarbeta och tycker om när det händer mycket omkring dig. Du kommer ha mycket kontakter med kunder och fungerar som en viktig funktion internt på arbetsplatsen. Vi vill att du har goda kunskaper i Office paketet och god datavana, meriterande om du tidigare arbetat i Pyramid. Dessutom vill vi att du obehindrat ska kunna kommunicera såväl skriftligt som muntligt på svenska och engelska.
Du erbjuds ett omväxlande och intressant arbete tillsammans med drivna och kundfokuserade kollegor i ett expansivt och framgångsrikt företag. Framgångar som till stor del grundar sig på dess personal och deras attityd. Vi är ett säljföretag men även den övriga personalen har en stark drivkraft i arbetet med att utveckla Hoists funktioner. Engagemanget och ansvarstagandet är tydliga kännetecken för organisationen och vi är övertygade om att detta också är viktiga framgångsfaktorer i en ständigt föränderlig omvärld
Vi vill att vår personal tar initiativ, är kvalitetsmedveten, alltid har målet för ögonen och arbetar med en helhetssyn!
Tjänsten är en tillsvidareanställning. Lön enligt överenskommelse. Kollektivavtal finns.
Frågor om anställningen ställs till Anette Martinsson, sälj- och produktchef eller Åsa Järnesund, HR ansvarig 08 555 685 00.