OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till vår uthyrningsverksamhet i Göteborg och en utav våra kunder söker vi nu efter dig som vill vara med på en fantastisk resa med stora möjligheter till vidareutveckling på ett roligt och energiskt kontor i Mölndal?
Brinner du för att ge bästa möjliga service samtidigt som du drivs av teknik och målinriktat arbete?
Tillsammans med tio andra medarbetare ingår du i en avdelning som ansvarar för den dagliga driften inom mätning, avräkning och fakturering för el, fjärrvärme och fjärrkyla. Det är stora mängder data som importeras och exporteras mellan både interna och externa system inom energimarknaden.
Dina arbetsuppgifter i din roll som kundrådgivare är du företagets ansikte och röst utåt. Det är din uppgift att hjälpa kunden att få den bästa upplevelsen, så att kunderna alltid kan känna sig trygga i att de har de bästa och mest uppdaterade produkterna och tjänsterna för just dem.
I denna roll kommer du främst arbeta med den dagliga driften inom vårt kundens elnät. Dina arbetsuppgifter kommer främst bestå av:
- Utföra mätarbyten i våra system (trasiga mätare, produktionsmätare, byggkrafter)
- Konfigurera om mätare från att mäta på månadsnivå till timnivå
- Hjälpa övriga gruppen med mätvärdesinsamlingen
- Vid behov, hjälpa till med elhandels- och fjärrvärmeuppgifter
Arbetstiderna är förlagda mellan kl 07.30 - 16.00 med möjlighet till flex.
Om företaget:
Vår kund är ett stort, internationellt företag inom kundservice som erbjuder utvecklingsmöjligheter för dig i din karriär och en trivsam arbetsmiljö i deras nya kontorslokaler i centrala Göteborg. Du blir anställd av oss på Bemanningskontoret med goda chanser till fast anställning hos kund och tjänsten inleds med en fullbetald utbildning för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll.
Vi erbjuder:
Ett spännande arbete på en modern arbetsplats i nya lokaler
Kollektivavtal
Goda utvecklingsmöjligheter
Uppdraget är på minst 6 månader med goda möjligheter till fortsättning ute hos vår kund efter detta.