OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en driven administratör (50-100%) till vårt växande företag.
Arbetsuppgifter
Som administratör kommer huvudfokus vara på Lev reskontran, reception och telefonväxel. I arbetsuppgifterna ingår även korrekturläsning av kalibreringsrapporter, fakturering samt annan administration.
Utöver ovan ingår i rollen även att vara backup och delaktig i kundreskontra, fakturering och bokföring.
Arbetet sker på plats i vårt kontor i Lidköping som en del i vårt administrativa team, där rollen kommer att formas efter sökandes kompetens och nyfikenhet. Det krävs att du trivs med att ta eget ansvar, får saker ur händerna och är lösningsorienterad. Allt eftersom du blir varm i kläderna förväntas du bli självgående.
För tjänsten krävs att du:
Antingen är nyexaminerad redovisningsekonom (eller motsvarande) alternativt erfaren ekonomiassistent som har jobbat med reskontra och bokföring.
Har god datorvana.
Har gott ordningssinne och har god social kompetens.
Det är meriterande om du:
Goda kunskaper i engelska, italienska eller tyska.
Ansökan/frågor
Vi intervjuar kandidater löpande, så skicka in din ansökan/frågor till jobbansokan@carpart.se direkt. Ange administratör i rubriken. Du kan läsa mer om Lidköpings Carpart på vår hemsida www.carpart.se.
Vi vill inte bli kontaktade av rekryterings-/bemanningsföretag.